Kohaliku esinduse sulgemisega eeldatav kulude optimeerimine võimaldab tuua ka Eesti turule Gemiuse uusimaid tootearendusi, ütles Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda.

2016. aasta sügisel käivitus Eesti turul gemiusAudience Multiplatvorm Total, mis võimaldab ühe internetikasutaja (Real User) käitumise ristanalüüsi erinevatel seadmetel (PC, Mobiil, Tablet).

Gemiuse internetiuuringu tulemusi kasutavad oma igapäevatöös pea kõik Eesti juhtivad meediaagentuurid.

Ülle Marie Kalda lisas, et lähikuudel lanseerib Gemius Eesti turule pea aasta kestnud ettevalmistustöö tulemusena uue toote - gemiusAudienceOvernight, mis senise, kord kuus väljastatud eelmise kuu andmetega uuringufaili asemel, väljastab samasuguse andmefaili eelmise päeva täisandmetega sh kasutaja sotsiodemogfraafiline profiil, juba järgmisel hommikul.

Kindlasti jõuab peagi ka Eesti turule maailmas juba mõned aastad lained lööv, nii reklaamijate kui agentuuride poolt väga hästi vastu võetud digitaalse reklaami sõltumatuks mõõtmiseks loodud uuring gemiusAdReal, kinnitab Kalda.