Briti majandusleht Financial Times kirjutab, et seitsme brändi asemel jääb edaspidi alles kolm: kõrge hinnaklassi Giorgio Armani, keskmisele hinnaklassile Emporio Armani ning madalama hinnaga Armani Exchange.

Haute couture’i Giorgio Armani Prive ning sisustusbränd Armani/ Casa liidetakse Giorgio Armaniga, Armani Collezioni ja Armani Jeans liidetakse Emporio Armaniga.

Ettevõtte 83-aastane asutaja ütles, et eelmine aasta oli moe- ja luksustööstusele raske.

Eelmisel aastal vähenes ettevõtte käive 5% 2,51 miljardi euroni ning ettevõtte teatel pitsitati marginaalid eelneva kolme aasta tasemele. Puhaskasum kasvas tunamulluselt 241 miljonit eurolt 271 miljonile eurole tänu kulude tõsisele kontrollile. Mida see kulude kontroll täpselt tähendab, ettevõte ei avaldanud.

Armani põhjendas oma firma käibelangust makromajanduslike ning geopoliitiliste pingetega. Lisaks on tema sõnul toimunud inimeste ostukäitumises ning suhtumistes oluline muutus.

Samas teatasid luksuskaupade tootjad Kering, LVMH ja Hermes eelmisel aastal käivete suurenemisest.
Luksusanalüütikud ning ka firmade juhid on aastaid Armani grupi paljude brändide kaudu tegutsemise strateegia kahtluse alla seadnud.