Tegu on väikese kahekohalise elektriautoga, millele testisõitude ajaks on paigaldatud rool ja pedaalid. Seeriatootmise ajaks soovitakse neist aga täielikult loobuda. Siis peaks kogu otsustustegevuse enda peale võtma arvuti, mis otsustab, kuhu ja millal pöörata ning millal tasub pidurdada ja millal kiirendada, kirjutab Automobilwoche..

Isesõitvate elektriautode maksimaalkiirus on praegu 40 kilomeetrit tunnis, see viitab nende peamisele kasutuskohale: linnale.

Google tegeleb isesõitvate autode loomisega juba 2009. aastast, tänaseks on tavaautode baasil loodud prototüübid läbinud 2,7 miljonit kilomeetrit, neist 1,6 miljonit autonoomselt.

Isesõitvate autodega on sellest ajast alates juhtunud 11 avariid, neist kõik on ettevõtte teatel tingitud teiste liiklejate otsustest.