SEB Facebooki lehele ilmus laupäeva õhtul kella 19.30 ajal teade: "Meie elektrooniliste kanalite töös on praegu häireid. Tegeleme probleemi väljaselgitamise ja kõrvaldamisega. Palume vabandust võimalike ebamugavuste pärast."

Lisaks pangale kurtsid ka Delfile mitmed inimesed, et ei saa teenuseid kasutada.

Panga Facebooki postituse all teatasid paljud inimesed, et ei saa teenuseid kasutada ja on selle peale vihased.

"Tore, olen söömas ja maksta ei saa. Aitäh Teile! Kes arve tasub?," kurtis üks kasutaja. "Läksin poodi ja maksta ei saa!?? Nu ajab nii hinge täis," rääkis teine. "Lojaalse kliendi karistus - istuda janus. Kahe panga klientide elu on lill," rääkis aga kolmas.

Samuti rääkis üks inglise keelt kõnelev noormees, et istub restoranis ja tunneb ennast nagu kerjus, kuna ei saa arvet maksta.

Umbes kella 21.30 ajal teatas pank Facebooki lehel uuesti, et puudused on kõrvaldatud.