Tehnoloogia veebisait küsib nüüd, kas Apple'i uuest käekellast võib saada uus hiinlaste sõltuvust tekitav toode, mida "on vaja" kõigil endast lugupidavatel tehnoloogiahuvilistel või niisama trenditeadlikel inimestel? Igatahes võime sarnastest kurioosumitest kuulma hakata rohkemgi, sest  Apple on oma turundustegevuse suunanud jõuliselt just Hiina turule.

Hiinas on nimelt palju tarbijaid, kes tahavad endale lubada luksusbrände ja ümbritseda end trendikate asjadega - aga nad tahavad just trendikaid asju, mis ei maksa üle mõistuse palju.

Eelmiste toodetega on Apple suutnud endast jätta mulje kui esimesest tehnoloogia luksusbrändist ning küllap ka käekellaga, millega saab teistele helistada, eristub tarbija samamoodi massist. Apple on esitlenud ka oma käekellasid, mis maksavad 11 000-st  kuni 18 000 dollarini ja neid juba igaüks lihtsalt edevuse pärast endale lubada ei saa.