“Me teadsime, et lennuamet Aviesi üle järelevalvet teeb, kuid me ei teadnud, mis järeldustele amet on jõudnud. Me pidasime võimalikuks ka negatiivsest stsenaariumi,” kommenteeris Rahuoja Ärilehele.

Tallinna ja Kärdla vahet lendas aastas ligikaudu sama palju inimesi kui Tallinna ja Kuressaare vahet ehk umbes 10 000 inimest ehk lendude peatamine teeb paljude inimeste elu keeruliseks.

“Väga paljud inimesed kasutavad lennukit Hiiumaal tööl käimiseks. Näiteks töötab Hiiumaa haiglas palju külalisarste mandrilt ja nende aeg on eriti kallis ja neile on lendude kadumine suur ja tuntav muutus,” rääkis Rahuoja.

Samas ei ole lendajate arv nii suur, et see hakkas mõjuma koormavalt Hiiumaa ja mandri vahelisele praamiliiklusele. “Meil on küll suveks lisalaevu vaja, kuid see on teine teema,” selgitas Rahuoja.

Kuigi Avies otsib Rahuoja sõnul ka ise lahendusi, siis suhtleb maavalitsus lahenduste leidmiseks ka majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumiga lahendust. “Mida lühem see periood on, seda parem,” teatas Rahuoja.