H&M ei suuda ka suure allahindlusega kaupa müüa. Halloweeni ja jõuluriided pole teises kvartalis kiirmood

 (18)
H&M ei suuda ka suure allahindlusega kaupa müüa. Halloweeni ja jõuluriided pole teises kvartalis kiirmood
H&MFoto: Scanpix/ AFP

Kiirmoeketi H&M esimese kvartali tulemus läks aia taha.

Kuigi ettevõte tegi suuri allahindlusi, kasvas kaupade laovaru edasi.

H&M aktsia kukkus eile Stockholmis uudise peale 6,8 protsenti. Aktsia on madalaimal tasemel alates 2005. aastast, kirjutab Washington Post.

Ettevõtte müük vähenes. Kasum on 16 aasta väikseim ja laovaru kasvas.

H&M laovaru kasvas seitse protsenti, rekordilise nelja miljardi dollarini.

Teisipäeval keeras ettevõte kampaaniatele veel tuure peale algatades kampaania kuni 70 protsendiste täiendavate hinnaalandustega. Paljud kaubad, millest ettevõte püüab meeleheitlikult vabaneda, on kuid vanad. Näiteks pakub ettevõte teises kvartalis läinud aasta Halloweeni T-särke hinnaga 3,99 dollarit ja ka jõuluriideid.

Ettevõte käive vähenes Rootsi kroonides ühe protsendi, 53,6 miljardi Rootsi kroonini. Kasum kukkus 44,2 protsenti, 1,4 miljardi Rootsi kroonini.

Eestis kasvas müük neli protsenti, 94 miljoni Rootsi kroonini.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare