«Transpordivaldkonnas seisab nüüd ees pingeline töö, kuna mitmed pooleliolevad tegemised vajavad lõpuleviimist (näiteks Euroopa ühtse raudteeturu loomine) ja samal ajal tuleb kujundada uus Euroopa lennundusvaldkonna strateegia ning töötada välja ettepanekud Euroopa maanteetranspordi ja merendusvaldkonna tõhusamaks toimimiseks,» ütles Hololei. Hololei sõnul on tal hea meel, et komisjoni president Jean-Claude Juncker nägi teda ühena nendest noorema põlvkonna ametnikest, kes sel suvel peadirektori ametisse nimetati.

Uuest tööst rääkides märkis Hololei, et see on üks neid valdkondi, millel on märgatav mõju majanduskasvule ning potentsiaal luua uusi töökohti. Lisaks on transpordivaldkond oluline Euroopa Liidu siseturu parema toimimise tagamisel. Hololei sõnul annaks nii mõndagi teha, et transport toimiks tõhusamalt, ettevõtjatel oleks vähem halduskoormust ning nõuded lihtsustuksid ja ühtlustuksid.

Henrik Hololei

Töötas eurointegratsiooni büroos (EIB) alates selle loomisest 30. jaanuaril 1996 - esiti nõuniku ja 1996. aasta augustist kuni majandusministriks nimetamiseni EIB juhataja ametikohal.

Majandusminister oli ta 15. oktoobrist 2001 kuni 28. jaanuarini 2002.

6. märtsil 2002 sai Hololei taas EIB juhatajaks.

Töötas 16. novembrini 2013 Siim Kallase kabinetiülemana üle üheksa aasta ja hakkas seejärel tööle Euroopa Komisjoni asepeasekretärina.

Tema vastutada olid suhted Euroopa Liidu Nõukogu ja Euroopa Parlamendiga ning komisjoni esindamine läbirääkimistel liikmesriikide esindajatega, muu hulgas tegeles ta ka G7 tippkohtumiste ettevalmistamisega ning koordineeris tööd Euroopa Liidu majandussanktsioonide kehtestamisel Vene Föderatsiooni suhtes.