McDonald'si frantsiisipartnerid kurdavad, et kogu päev hommikusöögi menüü pakkumine aeglustab kogu teenindust, viib alla keskmise ostusumma ja on toonud kaasa kaose söögikohtade köökides.

Jaapani maaklerfirma Nomura analüütik Mark Kalinowski küsitles 29 frantsiisipartnerit USA 226 asulas, et kuidas neil on läinud hommikumenüü pakkumisega terve päeva jooksul. Selgus, et paljud söögikohad kannatavad muudatuse tõttu.

„Väikestes söögikohtades põrkavad inimesed pidevalt kokku ja köögis tekivad ummikud,“ kirjutas üks frantsiisipartner. Teine vastas, et inimesed lähevad minema, kuna me oleme liiga aeglased.

Mõne restorani omanikud teatasid, et nad on olnud sunnitud palkama täiendavat tööjõudu, mis on viinud kulud üles.

„Nüüd pakume klientidele terve päev tavamenüüst odavamat menüüd,“ teatas üks frantsiisipartner. „See ei too uusi kliente.“

Ei ole selge, kas selline hommikumenüü pakkumine kaob.

McDonald's põhjendas äripartnerite seas ebapopulaarset otsust sellega, et see on esimene klientide soov, mille üle nad kaebavad.

McDonald'sil on USAs enam kui 14 000 söögikohta.