Horm lisas, et kliendi soovid on täitmiseks, kuigi vahel tuleb nutt peale. Ettevõtte juhi ülesanne on Hormi sõnul tagada isiklikult, et kliendid saaksid seda, mida nad tahavad. Kuna Eestis on 100 lihatööstust, pole lihatoodete hinnad toiduainete üldisele tõusule vaatamata veel kerkima hakanud. Valitseb väga tihe konkurents, vahendas aripaev.ee.

Maag Lihatööstusele kuulub Rakvere Lihakombinaadi järel turul teine-kolmas koht. Samas, kui Rakvere Lihakombinaadile on pea kõik uksed valla, peab Maag kõvasti pingutama, et oma uudistooteid kaubanduskettide sortimenti saada. Viis suurklienti annavad 70% kogu ettevõtte käibest ja seetõttu on suhted kaubanduskettidega üliolulised.

Et müük toimiks, tuleb ettevõtte müügimeeskonda nii motiveerida kui ka kontrollida, leiab Horm. „Eesti vanasõna, et kurvast persest ei tule rõõmsat peeru, kehtib müügimeeskonna puhul täiesti,“ ütles Horm.