?Olime valmis vastu võtma suurt hulka külastajaid, kuid avapäev kujunes siiski rahvarohkemaks kui oskasime arvata. Kaupluse sees kõik toimis ja suuri järjekordi ei tekkinudki. Samas ei suutnud parkla suurt autode tulva vastu võtta. Saime esimestel päevadel palju ideid, kuidas klienditeenindust veelgi paremaks muuta?, räägib kodu- ja aianduskeskuse tegevjuht ja juhatuse liige Alo Ivask. Tema sõnul kujunesid kõige suuremateks müügihittideks õitsvad toataimed, eriti orhideed.

Ka AS Trigon Gardening juhatuse liikme Raigo Roosve sõnul oli nii suur huvi keskuse vastu meeldivaks üllatuseks. ?Saime esimestelt klientidelt väga positiivset tagasisidet. Meie ulatuslik lillevalik ja keskuse üldine kujundus olid peamised komplimentide saajad,? räägib Roosve.

Aastas planeeritakse kodu- ja aianduskeskuses teenindada üle 150 000 külastaja.