Starwoodile kuulub 11 hotellibrändi ja -ketti, sealhulgas tuntud nimed Sheraton, Westin ja Le Meridien. Marriottile kuulub 18 hotelliketti, nende seas luksusbrändid Ritz-Carlton, Renaissance ja Bvlgari.

Loodav hiigelfirma omaks 5500 hotelli üle maailma, kus on kokku 1,1 miljonit hotellituba. Arvestades, et iga hotellituba mahutab vähemalt kaks inimest, aga paljud toad ka rohkem, on teoreetiliselt võimalik tekkiva hiigelfirma hotellidesse mahutada umbes kolm miljonit inimest ehk kahekordne Eesti elanikkond mahuks sinna lahedasti ära.

"Anbangi ootamatu põgenemine on hea uudis Marriottile, kuid mitte Starwoodi aktsionäridele,” kommenteeris uudist Estraveli juhatuse esimees Aivo Takis. "Nende pakkumine 82,75 USA dollarit ühe aktsia eest enam ei kehti ja Marriotti pakkumine 77,94 USA dollarit aktsia eest jääb peale. See tähendab, et Starwoodi ostuhinnaks kujuneb 13,3 miljardit USA dollarit ja Starwoodi aktsionäridel jääb saamata 82 miljonit dollarit."

"Estravel on olnud Starwoodi ja Marriotti hotellikettide ametlik müügiagent juba üle 20 aasta ning omab mõlema hotelligrupiga hulgihinnalepinguid,” lisas Estraveli tootejuht Jane Juhanson.