IkeaExpressi juhi Juhan Kuuskemaa sõnul on ettevõtte jaoks usaldusväärsuse taastamine esmatähtis.

„Eesti tarbija pelgab online-kaubandust ega langeta ostuotsust kergekäeliselt. Ostukoha valikul on aga kõige olulisemaks otsustamiskriteeriumiks just müüja või teenusepakkuja usaldusväärsus,“ selgitas Kuuskemaa ettevõtte teates.

IkeaExpress sattus tarbijakaitseameti tähelepanu alla augustis, kui mitmed tarned lubatust kauem viibisid. Kuuskemaa sõnul oli viivituste keskseks põhjuseks puhkusteperiood Soomes.

„Lühidalt öeldes oli see meie viga. Eeldasime Eesti kogemusest lähtuvalt, et ka Soomes toimuvad kõik tööprotsessid puhkustest hoolimata sama ajaga. Paraku see nii ei olnud. Meie ei osanud seda ette näha, kliente õigeaegselt võimalikest viivitustest informeerida ja probleeme piisavalt selgitada. Nüüd on see aga seljataga ning meie ühe kogemuse võrra targemad ning seeläbi ka paremad,“ sõnas Kuuskemaa.

IkeaExpress on internetipõhine IKEA toodete tellimiskeskkond.

IkeaExpressi veebikeskkonnas tehtud ostud komplekteeritakse Soomes IKEA kaupluses ning transporditakse regulaarse kaubasaadetisena iganädalaselt Tallinna.

OÜ Iexpress ei ole IKEA ametlik esindaja Eestis, vaid sõltumatu transporditeenuse pakkuja, keda varustavad Soome lepingupartnerid.