NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
Anonüümne kommentaar
02.12.2017 12:05
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Ahzoo" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
02.12.2017 12:06
Et siis mida? Veel 3"milli" asja avalikuks tuleku ja edasise "rottimise" katkemise katteks või ? 😉
Anonüümne kommentaar
02.12.2017 12:13
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "Prokuratuuri omavoli tuleb peatada!" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
02.12.2017 12:15
RAkvere Lihakombinaat...üks paljudest ettevõtetest mis nõukogude liidult tasuta saadi ja samas soomlastele maha müüdi...
OMAD vitsad peksavad...
Anonüümne kommentaar
02.12.2017 12:17
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "vana inimene" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
Anonüümne kommentaar
02.12.2017 12:19
See kommentaar on sisestatud anonüümse kasutaja "ulme-t" poolt ja on seetõttu nähtav ainult anonüümsete kommentaaride kaustas
02.12.2017 12:54
Me oleme samas tsiviilmenetluses oma nõuded esitanud.
---
Nõuate siis mida?
02.12.2017 13:06
Mõtlema paneb meedia erutus ja "tubli kargamine" juba esimesest
yunnist, täna alles 2 ööpäev ja juba on toodetud üle 20 uudistoote.
Pole võimatu, et süüdistus on imetud välja eikusaltki, selleks aga
oleks vaja tutvuda süüdistuse sisuga.
Simsoni hävitamise projekt?
Tasuta bussiliinide pärast?
Või lihtsalt hübriidsõja osa reffide pildile upitamiseks?
Näeme
02.12.2017 13:06
ikka "esimesest tunnist"
02.12.2017 13:24
Soovime jätta muljet, nagu meie poleks antud juhtumis süüdistatav pool, ka meie ise süüdistame,ka meil on nõudmised nii et kaalud on tasakaalus ja siin pole veel selge see, kes mida valesti tegi.. See on selle avalduse kandev eesmärk.
02.12.2017 13:53
Midagi peab muuhulgas selle ettevõtte Soome juhtimises väga valesti olema. Ämbreid on kogunenud viimase aastaga terve mägi ja igale tööalasele ämbrile järgneb nii ebapädev PR, et sisuliselt on tegu olnud alati topeltämbriga. Nii suurel ettevõttel võiks ju küll raha olla, et paremaid inimesi palgata. Alustades Soome juhtidest.
02.12.2017 14:00
korralikud juhid olid, blokeerige see HKScan oma toidulaualt!
02.12.2017 14:00
muidugi sunnitakse majandusministri poolt loobuma
02.12.2017 14:44
Huvitav teema on minu meelest see, et kas nii väikeses riigis, nagu eesti on, saab üldse nõuda, et töö ja ärialaselt sugulased kokku ei puutuks. Sellisel juhul kisuks see meie väikese rahvaarvu juures juba diskrimineerimiseks. Kedagi diskrimineeritakse puhtalt sugulase omamine eest, kuigi tema teenus või toode on tegelikut konkurentsivõimelisem.
02.12.2017 15:22
Olen Simsoniga selles osas nõus, et lähedased eelkõige. Aga .. kas siis saab olla edasi majandusminister on iseküsimus. Minister on ikka rahvale, mitte vastupidi. Jube kiirelt käis Keskil see maskide vahetus.
02.12.2017 15:34
No loen neid jätkuvalt avaldusi ajakirjanduses, millega siis Soorm ja Co välja tulevad. Ajakirjanikud muidugi plaksutavad, klikke tuleb reas.:)) Mina poolt ei vali, ma ei tea ega tunne neid. Aga kohtuasjadega olen hulganisti kokku puutunud, uurimistega ka. Ja ütlen, kuidas see mu arust välja näeb.

Alustame sellest, et see vististi neljaliikmeline kamp vallandati 2016-ndal aastal. Kohe lõpeb aasta 2017. Ja nüüd vallandatud räägivad, et neil on kah justkui mitmeid nõudeid HKScani vastu?
Natuke imelik tundub hakata rääkima vastunõuetest üle aasta hiljem. Üsna selge on, et kui sul on ettevõtte vastu nõudeid, siis sa esitad nad suht kohe, mitte üle aasta hiljem, kui sind ähvardab kohtuasi. Sest kui sul tõesti on kuskilt raha saada, siis ei jäta sa ju seda nõudmata? Nii head mehed siis kohe, et peale lahtilaskmist ei küsigi raha, mis justkui neile kuulub? Ei tundu tõene.
Nüüd jätab see sellise siplemise ja ärplemise mulje.
Ma mõtlen, kui kõik hästi ja õieti tehtud, miks kamp päevapealt minema löödi?

Sama narri mulje jätab ka audiitorfirmale viitamine. Kes asjaga kokku puutunud on, teab, mida audiitorfirma kontrollib. Ja teha saab ta seda selle järgi, mida talle esitatakse ja kuidas. Raamatupidamislikult võib ju asi särav paista, aga mis seal on tegelikult, teavad vaid tegevjuhid.
Isegi nõukogu liikmeid ja omanikke kotis hoida pole probleem.

HKScan olevat nõudeid vähendanud? Noojah...eks nõutakse seda, mida 100% tõestada suudetakse.
Pole mõtet minna sellise nõudega politseisse ja kohtusse, mida on väga keeruline tõestada. Kuigi sa tead, et raha on pihta pandud, pead sa suutma seda ka väga kindlalt tõestada.

Imelik tundub ka Soraineni süüdistamine prokuratuuriga mehkeldamises. Isegi kui on sidemeid, ikka on vaja ju tõestada kõike?
Minu kokkupuude prokuratuuriga on pigem selline, et nad ei taha kohe midagi eriti alustada, ei mingit uurimist. Nad on üle kuhjatud asjadega, nad on laisad ja pealiskaudsed. Kui nad üldse millegiga tegelema asuvad, peavad nad olema väga kindlad. Mina usun, et on asja küll. Ei tehta tühja koha pealt läbiotsimisi.

Aga jõuame ka puändi juurde. Prokuratuur süüdistab mehi nii rahapesu kui omastamise suhtes.
Rahapesu on väga raske süüdistus. Ma ütleks – üliraske. Siin ei aita mehikeste jutt, et kõik etteheidetud tehingud ja olulisemad juhtimisotsused on läbi aastakümnete tehtud nii HKScani enda juhtorganite kui ka selle omaniku juhtorganite teadmisel ja heakskiidul, nüüdseks siis juba eelmiste juhtkondade teadmisel ja heakskiidul. Kui nad tõesti on rahapesu heaks kiitnud, siis ootab neidki peatselt kutse prokuratuuri kohvile. Aga ma ei usu seda. Kui HKScani juhtkond, nõukogu ja omanikud oleksid rahapesuga seotud olnud, poleks nad avaldust politseisse esitanud. Sisuliselt oleks tegu siis iseenda peale kaebamisega. Kes seda teeks?

Võin vabalt kõiges eksida. Aga sedasi see asi välja paistab. Kindlasti tuleb veel huvitavaid arenguid. Ja elades ma ei usu, et ministriproua kohe üldse mitte midagi ei teadnud oma elukaaslase tegemistest. Proua Kadri on kaunis naine, oleks võinud saada millise mehe iganes. Aga see valikute langetamine....noojah, need naised..:)) Isegi, kui nad on ministrid, on nad ikka blondid.:))
    02.12.2017 15:48
    See rahapesu süüdistus lõhnab muidugi selle järgi, et kui sahkerdatigi, siis oli see vaja kuidagi legaalseks saada, mitte lihtsalt kapuutsiga Pirital 10x päevas automaadist välja võtta. Autoköhatusrollo.
    02.12.2017 16:26
    kui ikka majndusminister omalt poolt HKScani survestab küll nad süüdistustes loobub ja need vargad kõnnivad puhtalt minema.
    02.12.2017 20:02
    Rebel - ei usu. Prokuratuur teadis väga hästi, keda rabama mindi. Kelle elukaaslast siis. Ja kui mindi, siis nüüd ka kõik tehakse, et võit koju tuua. Küll näed. Teine asi on kohus, sealsed otsused...naerukoht tihtipeale. Ja kohtunikku mõjutada...hmm.:))
    Oleme ju näinud. Hetkel on ainuke, kellele hosiannat laulda, paljukirutud kohtunik Merle Parts. Tema otsused on vähemalt otsuste moodi. Hetkel meenub - Parbuse tema otse kohtusaalist kinni pani. Oma naise põlema pistnud süürlase ta samuti 9-ks aastaks ära peitis.
    Mudugi võib öelda, et vähe andis. Nõus, ma oleks ka tahtnud, et rohkem. Aga seadused on meil sellised. Siin tuleb Riigikogu otsa vaadata.
02.12.2017 18:24
Registrid on meil juba päris head, uurivad ajakirjanikud võiks välja otsida, mitme firmaga nimetatud tegelinskid seotud on, kes kellega diili tegi jne.
Soomlased ei kipu tolereerima olukorda kus firma tegevjuhtidel on silmatorkavalt palju tehinguid oma lähikondsetega või siis tegevjuhtide endi omanduses olevate firmadega. Osalt võib tegu olla nö ooüütamisega, osalt lihtsalt kantimisega.
Kohtuskäimine pole odav lõbu, seetõttu on eeldada, et asi peab olema tõsine kui otsustati advokaatidel ja kohtus käimisele kulutama hakata.
02.12.2017 21:54
Soomr ju kritiseeris praegust HkScani Eesti juhtkonda. tsiteerides Liblet: ühelegi sunnikulei ei meeldi, kui talle tõtt näkku öeldakse! kaldun arvama, et mees on ohtlik praegusele juhtkonnale ja tuleb vaikima sundida.
    02.12.2017 22:14
    Sa ikka mõtle natuke ka vahelduseks, villem. Kindlasti jääb keegi vait, kui teda rünnatakse? Ja kui tal oleks kopromiteerivat materjali? Äraostmisega saaks ehk vait, vb tõesti. Aga mitte kallale karates.
Jäta kommentaar
Oled sisse logimist nõudvas kommentaariumis, anonüümseks kommenteerimiseks vajuta siia
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega