„Ma sõidan Škoda Superbiga. Number on 113 BJJ, nii et kui keegi liikluses sellist autot näeb, siis see on Maksu- ja tolliameti juhi kasutuses olev auto. Selle auto pealt makstakse täies määras erisoodustusmaksu, mis tähendab seda, et seda autot ma kasutan ka tööle ja koju sõiduks, teatud määral ka isiklikuks otstarbeks. Kuna see erisoodustusmaks makstakse täie määra pealt, siis sõidupäevikut ei pea. Et olgu ka see siis ära öeldud," ütles Helm saates.

Ärileht kontrollis Maanteeameti lehelt, millise Škoda Superbiga täpsemalt tegu on. Selgus, et numbrimärgi 113 BJJ taga peidab end hoopis 2010. aastal esmaregistreeritud Porche Cayenne S. Niisiis palju kallim ja võimsam automark, mis on saanud üheks firmaautode käibemaksuteema nö musternäidiseks. "Tõepoolest, peadirektor ütles raadiosaates oma ametiauto numbrimärgiks 113 BJJ. See oli otse-eetris juhtunud keelevääratus. Õige number on 133 BJJ, mis on musta värvi Škoda Superb, nagu peadirektor ka raadios ütles," selgitas Maksu- ja tolliameti avalike suhete juht Rainer Laurits.

Äramärkimist väärib seegi, et maksuameti juht kasutab autot isiklikuks otstarbeks ning selle pealt makstakse erisoodustust. See on kena, kuid täieliku tõe huvides olgu öeldud, et see erisoodustusmaks tuleb siiski maksumaksjate taskust.