Väinamere Liinide teenindusjuhi Anu Hiiuväina sõnul on reisijad mõistnud, et tipptundide jooksul pole füüsiliselt võimalik kõiki reisijad operatiivselt teenindada ning on hakanud oma reisiaegu hajutama.

„Jaanipäeva ajal sõideti saartele neljapäevast laupäevani, mandrile pöördutakse tagasi pühapäeva hommikust esmaspäeva hilisõhtuni. See on võimaldanud vältida ülipikkade järjekordade tekkimist ning lisalaevade kasutamisega oleme suutnud reisijaid suhteliselt sujuvalt teenindada,” lausus Hiiuväin.

Hiiuväin ütles, et järjekordi on aidanud kiiremini teenindada ka reisijate tähelepanelikkus sadamates suunaviitadele ja meeskonna märguannetele ning piletiostul sularaha aegsasti valmispanek. Samuti on end õigustanud broneeringumahtude vähendamine alla poolele laevapinnast, mis võimaldab reisijaid teenindada põhiliselt üldjärjekorrast.

Piletimüügi kiirendamiseks ehitati käesoleval suvel nii Kuivastu kui Virtsu sadamakassasse täiendavalt kolmas piletimüügikoht.

Kuivastu-Virtsu liinil teenindavad reisijaid neli parvlaeva Viire, Regula, Koguva ja Harilaid. Hiiumaa ja mandri vahel sõidavad Ofelia ja St. Ola. Suvised laevagraafikud on maksimaalselt tihedad ning tipptundidel sõidavad laevad vabagraafikus.

Eelmise aasta jaanipäeva-aegsel perioodil 21.-25. juunil teenindas Saaremaa Laevakompanii Kuivastu-Virtsu ja Rohuküla-Heltermaa parvlaevaliinidel kokku üle 55 000 reisija ja 16 000 sõiduki.