2017. aasta märtsis oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 545,7 miljonit eurot.

Tööstuskaupade kaupluste müügitulu kasv märtsis kiirenes. Kui veebruaris kasvas nende ettevõtete müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 3%, siis märtsis oli kasv 11%. Müügitulu suurenes viie ja vähenes kahe tegevusala kauplustes.

Enim suurenes müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes, kus müük kasvas aastaga 33%. Müügitulu suurenes veel ka majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes, kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi.

Samuti muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad ning muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade jm. Müügitulu vähenes eelmise aasta märtsiga võrreldes apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes ning tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes.

Toidukaupade kaupluste müügitulu, mis eelnevatel kuudel väikest langust näitas, pöördus märtsis taas tõusule ning kasvas eelmise aasta märtsiga võrreldes 2 protsenti. Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu suurenes eelmise aasta märtsiga võrreldes 4 protsenti.

Võrreldes eelmise kuuga suurenes märtsis jaekaubandusettevõtete müügitulu 16 protsenti. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 2 protsenti. 2017. aasta kolme kuuga suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes 3 protsenti.