2014. aasta mais oli jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük 424,1 miljonit eurot, seega jäi mais kauplustesse 322 eurot elaniku kohta. Eelnenud kuudega võrreldes aeglustus märgatavalt tööstuskaupade kaupluste jaemüügi kasv. Kui märtsis kasvas neis kauplustes jaemüük aastases võrdluses 13% ja aprillis 11%, siis mais oli kasv 6%. Müük suurenes viie ja vähenes kahe tegevusala kauplustes. Aastases võrdluses suurenes enim, ligi veerandi võrra (23%) jaemüük posti või interneti teel. Jaemüük suurenes veel ka tekstiilitoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 17%), apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes (kasv 13%), majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 6%) ning muudes spetsialiseeritud kauplustes, kus kaubeldakse peamiselt arvutite ja nende lisaseadmete, fotokaupade, raamatute, sporditarvete, mängude ja mänguasjade, lillede, istikute jm (kasv 5%). 2013. aasta maiga võrreldes vähenes jaemüük muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskaubad (nn kaubamajad), ning kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük).

Mais aeglustus jaemüügi kasv ka toidukaupade kauplustes. Kui aprillis kasvas jaemüük neis kauplustes aastases võrdluses 8%, siis mais oli kasv 4%. Toidukaupade kaupluste jaemüügi kasvu aeglustumisele avaldas mõju eelmise aasta mai kõrgem võrdlusbaas.

Mootorikütuse jaemüük suurenes 2013. aasta maiga võrreldes püsivhindades 1%.

Võrreldes eelmise kuuga suurenes mais jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük püsivhindades 5%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal vähenes aga müük eelmise kuuga võrreldes 1%. 2014. aasta viie kuuga (jaanuar-mai) suurenes jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades 6%.

Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli mais 506,9 miljonit eurot, millest kaupade jaemüük andis 84%. Müügitulu suurenes nii aprilli kui ka eelmise aasta maiga võrreldes jooksevhindades 5%.