Manchester United võitis uue tiitli – maailma kõige väärtuslikum jalgpallibränd.

Inglise klubi on esimene jalgpallibränd, mille väärtus ületab miljardit dollarit, selgub BrandFinance’i täna avaldatud raportist, mis tõi välja 50 väärtuslikumat brändi.

ManU lõi esikohalt Müncheni Bayerni suuresti tänu rekordeid purustanud teleõiguste tehingule, mis viis brändi väärtuse 1,2 miljardile dollarile. See tähendab ManU-le aastaga 63%-list hüpet.

Inglise esiliiga kolme järgmise hooaja teleülekannete õiguse lepingu väärtus Suurbritannias on üksi väärt 7,8 miljardit dollarit ja 14 miljardit dollarit ülemaailmsete õiguste eest. See aitas isegi New Yorgi börsil olevat Manchester Unitedi aktsial tõusta tänavu 6%. Ettevõtte turuväärtus USA aktsiaturul on 2,76 miljardit dollarit.

Äriedu tuli ajal, mil tiimi sportlik edu on alla käinud legendaarse treeneri Alex Fergusoni lahkumise järel klubist kaks aastat tagasi.