„Mida suurem mastaap. Seda kallim on üritus. Tallinna kesklinnas ürituse korraldamine maksab päris palju raha. Kogu ürituse eelarve on üle poole miljoni euro,“ selgitas Lilliallik.

Jooksuvõistluse korraldamise kulud jaotuvad Lillialliku sõnul laias laastus kolmeks. Üks kolmandik läheb osalejate teenindamiseks, teine kolmandik läheb liikluse korraldamiseks ja trassi ettevalmistamiseks ning kolmas osa on seotud tehnilise baasiga. Viimase alla lähevad ka turunduskulud.

Tulubaasist moodustab 40 protsenti osavõtutasu, avalik sektor moodustab veerandi ning ülejäänud osa moodustavad sponsorid ja reklaam.

„See on illusioon, et võtame 20 000 osalejat ja korrutame keskmise osavõtu tasu läbi (Tallinna maratoni osavõtu tasu jäi vahemikku 30-60 eurot – toim.) ja kokku tuleb tohutu hulk raha. Tegelikult kulub see kõik aasta lõikes ära,“ selgitas Lilliallik.

Ideaalis võiks Lillialliku sõnul olla Tallinna maratoni meeskonnas 10-15 palgalist töötajat – kui võrrelda teiste sama suurte maratonidega maailmas. Tallinna maratoni korraldava MTÜs Sprodiürituste Korraldamise Klubi on aasta ringi palgal aga vaid 4-5 inimest.

Kokku osales tänavusel SEB Tallinna Maratonil 19 549 liikumisharrastajat, neist 1823 maratonil, 3127 poolmaratonil, 9861 kümnekilomeetrisel jooksu- ja käimisdistantsil, 1585 Nike Noortejooksul ning 3153 Mesikäpa Lastejooksul. Liikumisharrastajaid tuli rekordiliselt kokku 49 erinevast riigist.