NB! Kommentaarid on avaldatud lugejate poolt. Kommentaare ei toimetata. Nende sisu ei pruugi ühtida toimetuse seisukohtadega. Kui märkad sobimatut postitust, teavita sellest moderaatoreid vajutades linki "Sobimatu"!
Järjesta: Vanemad Uuemad Parimad
1 2 ... 5
10.10.2017 17:43
Soovitan ka puhkuseveetmist Lätis--kõigest paarsada kilomeetrit autosõitu, ja on mida vaadata. Normaalsed väikelinna hotellid taskukohased.
    Näita vanemaid (28) Laadin kommentaare...
    10.10.2017 23:37
    Et homofoobia kasvab seoses samaegse järsu hinnatõusuga.
    Ühes otsas oodatakse mõistmist ja liberaaldust ja samal ajal käitutakse otseselt selle vastu.
    Tava inimene hindab liberaalsust läbi oma rahakoti.
    Nende meelest paistab ebaõiglane, kui mingi grupp inimesi saab mingi hüve, kui samaegselt teistel piiratakse hüve.
    Selliseid otsuseid tehakse koos maksude alandamise, mitte tõstmisega.
    Saksamaa on liberaalne riik, kus on nende maksevõimet arvestades eriti odav alkohol, legaalne prostitutsioon ja sellises keskkonnas on inimesed loomulikult tolerantsemad.
    Eestlasel lhtsalt pole hetkel motiveetitud põhjust olla tolerantne.
    Ja sel korral ei aita ka majanduskasv seda muuta, kuna ettevõtjad vahetavad pigem Eesti inimesed välja odavamate N. Liidu uusasunikega, kui lähevad palgatõusule.
    See viib lõpuks totaalsele esimese- ja teise Eesti vastandumisele, kus lõpuks ei võida keegi aga kaotavad rohkem need, kellel on kõrgemalt kukkuda.
    Viimane aeg on eliidil mõistus pähe võtta, sest eliit peaks ju targem olema.
    Täna on piirid lahti ja nõrganärvilised lahkuvad,siis lõpuks jäävad vastamisi ainult kanged - need kes on valmis Eesti eest seisma seisavad järjest rohkem ka iseenda eest.
    Eliit võitleb oma kättevõidetud privileegide eest ja mitte eliit ei üritagi eliidiks saada, vaid vastandub neile ja võitleb oma õiguste eest.
    Täna on Eesi murdepunktis, kus kogu aastate pikkune rahvuseline vastandumine pöördub lõpuks eliidi vastu, kes tänu oma eliitsotsialistlikule staatusele ei oska õigesti hinnata kapitalismiga kaasnevaid probleeme.
    10.10.2017 23:47
    laua viin maksab lätis 4.59,vaata poe kodulehelt hindasid.Kui ei oleks läti poode siis maksaks ta meil kõvasti rohkem.Ja keegi ei lähe lätti laua viina järele.
    13.10.2017 15:48
    Teadmiseks : Poe ees on pidev kärujärjekord ALKO 1000-s .
10.10.2017 17:45
Soomes töötame ,Eestis puhkame. Lätist ostame õlle ja viina.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    10.10.2017 20:08
    See Karhu õlle jutt, et hind Soomes langeb poole võrra? Kas nüüd on isegi sommid aru saanud, et sotse valivat eestlaserämpsu pole mõtet poputada?
    10.10.2017 20:24
    @ ee
    --- Aga siin ei olnud arvestatud eestlase ahnust...)) ---
    Vaata, seltsimees harimatu bolševik, ka kommnismi ehitati sellise arvestusega, et mitte kellelgi ei ole mitte midagi vaja, ei süüa, magada ega riides olla, aga töötada tahaksid kõik 24x7. Tervelt 75 aastat püüti kõigest väest kasvatada sellist nõukogude inimest, aga välja tuli kuri, sadistlik, ahne, laisk ja nõdrameelne monstrum. Ja neist said pärast CCCP kokkuvarisemist K-kriminaalid-putlerlased, marksistid ning tundub, et ka IRL.

    Sotsmarksistid, putlerlased ja muud väärakad soovivad nüüd asja uuesti alustada. Kahjuks on punastel seltsimeestel midagi seal väga rikkis, kus normaalsel inimesel ajud peaksid olema. Neil on alati olnud kalduvus sama reha otsas nii kaua tammuda, kuni rehavars nad lõplikult tapab või keegi nad hullumajja topib.
    Selle peale oleks sm. Tšernomõrdin öelnud - hoteli kak lutše, poluchilos kak vsegda.

    Muide, kes veel ei tea, mis on id.oodi üks kõige kindlamaid tunnuseid?
    See, kui püütakse sama asja samamoodi üha uuesti teha ja oodatakse, et tulemus tuleb teine, kui kõigil eelmistel kordadel.
    Ja veel tunneb id.oodi ära sellest, et peab ossisuguseid tarkadeks.
    11.10.2017 07:18
    siit järeldus. jõukuse riiki toob alkohol. miks siis teeme näo, et võitleme selle tarbimisega.ja miks ossinovski ütleb, et tõstame hindu siis noored jäävad terveks. juhid ei pane puusse purjuspeaga. nagu rott, kes jookseb rattal. mõistust pole aga jaksu joosta küll. naljakas.
10.10.2017 17:45
Käisime nädalavahetusel maal, tekkis tahtmine ka saunaõlut osta. Kohalikus poes hindu vaadates kobisime autosse tagasi, sõitsime Valka, ostsime nii lahjemat, kangemat, töökaaslastele ka midagi, toidukraami ja autol sai ka paak täis pandud. Kiusu pärast ei osta Eestist enam alkoholi, kui tuju on sõidan kasvõi ühe purgi järele Lätti aga sotsinovski ja teiste päevavaraste taskute paisutamises osalen nii vähe kui inimlikult võimalik.
    Näita vanemaid (5) Laadin kommentaare...
    10.10.2017 20:18
    Nõus.
    & et Sotsinovskil raskemaks läheks, võtame Aldarise ja Olvi toodangut.
    10.10.2017 20:20
    Pole õlut eestis ostnudki pärast hinnatõusu .Natuke küsimist ja koguaeg helistavad tee peal kas vaja juurde tuua või mitte.
    11.10.2017 11:41
    Kas Lätti või mujale - ei ole ju mingi uudis, et Eestis on ravijärjekorrad pikemad, kui inimese elu. Väga võimalik, et tulebki mõnda teise kohta arstile minna. Kui sa ikka tõesti usud, et see megaaktsiis tervishoiu arendamiseks läheb... No aga sellisel juhul ongi joodikul suurem õigus arstile pääseda, kui täiskarsklasel, kes ju midagi panustanud ei ole :))
10.10.2017 17:45
..mida te imestate " raha viiakse Lätti juba trotsist siinse poliitika vastu" sest nii see tegelikult ongi, ahne on see meie valitsus keda me oleme ise valinud.
Lähen sõidan üle piiri , tangin sooduskaardiga paagi täis ja paar kankut kah, lähen toidupoest läbi ostan mis hapuks ei lähe, ostan soodsamalt riided kingad, ehituspoest käin läbi ostan mida vaja, alkost kah ostan paar viina synnipäevaks, või toon sõpradele kaasa pühadeks ja meenutan kuidas vanaisa sügaval stagnaajal laulis "ISAMAA ARMAS PE*SE MUL PALJAS"
10.10.2017 17:46
Kas tõesti seda riigieelarve saboteeriast ossi ei saa vastutusele võtta?
    10.10.2017 18:15
    ta on süüdimatu.
    10.10.2017 20:24
    Juuti ei saa kuidagi karistada, juutidel on ringkaitse.
    10.10.2017 22:31
    nii on ennegi riike põhja lastud, valitsusi vahetatud ja sõdu alustatud. ainult loll arvab et tõstes alko hinda saad rohkem raha. ene ajal üritati ja mis välja tuli? igas külas aeti samakat, müüdi kõike mis põles ja joodi kõike mis vedel. kardan et see on lihtsalt vastutustundetu tegu riigi majanduse ja riigi rahva vastu. ehk teisi sõnu võiks seda genotsiidiks nimetada. alustade elektrist ja nii edasi. ime siis et 150 00 inimest käib tööl välismaal ja elab seal ja tagasi ei tule sealt eriti keegi.
10.10.2017 17:47
See ju tore ,aitamegi riiki põhja minna,see ju valitsuse eesmärk ongi.Jah valitsust juhivad haiged ja rumalad inimesed.Kel aga võimalust ,minge lätti majandust aitama,meil bangad raha täis ja ajavad ülegi,hea ju naabreid aidata.
    10.10.2017 17:54
    Seda enam,et sokid neil 6 varbaga e..kallimad........)).....
    10.10.2017 20:28
    Kas ikka ei ole aru saada, msi tegelikult toimub. Ossinovski papa jäi Lätis altkäemaksudega vahele ja asi läks kurjaks. Oss lubas Läti riigi kaukasse korraliku kopika sebida kui papa andeks ja nüüd jookseb Eesti riigikassa kuivaks. Aga ärge muretsege, juba peetakse plaani kuidas teisi makse tõsta, et auk riigikassas täis lüüa. Seekord minnakse asjade kallale mida Lätist osta ei saa, toasoe, vesi, kanalisatsioon ja muu selline. Kuniks sotsid pukis, saab siin kotti ikka, igatepidi.
    10.10.2017 21:21
    Toasoe, vesi ja kanalisatsioon ongi tervisele väga kahjulikud, paneme aga aktsiisid peale. Inimesed võiksid ennast karastada ja vähem sooja tarbida. Veest olla aastaid tagasi üks Briti kodanik ennast surnuks joonud kuna oli teada saanud, et vee joomine on kasulik. Seda ta aga ei taibanud, et igasugune liialdamine on alati kahjulik. Kanalisatsioonist ei maksa rääkidagi, see tuleb 5x aktsiisiga maksustada kuna see ongi ju puhas solk.
    Kui aga tõsiselt rääkida siis tasub võtta õppust Paracelsuselt kes väitis, et kõik on mürk ja kõik on ravim, oleneb ainult annusest. Mina arvan, et tal oli õigus!
10.10.2017 17:47
Täpselt nii. Suur plus on ka Läti õlu kvaliteet.
10.10.2017 17:47
Oleks minul 80 milli ostaks kogu Läti alko ära
    10.10.2017 20:48
    Ja siis vingutakse,et POLE HAMBARAVIKS raha,aga alko järgi läti sõitmiseks on raha.
    10.10.2017 21:36
    Kes ütles, et hambaraviks raha pole? Minul on küll. Pealegi ei kulu hambaraviks kuigi palju kui hammaste eest korralikult hoolitseda. Muude arstide peale kuluvad palju suuremad summad. Need kellel raha pole, need Lätti ei sõidagi. Sõidavad ikka need kellel raha on. Lätist tasub osta muudki kui alkoholi, samuti Soomest. Eestist tuleb osta siis kui raha ei jätku, et kaugemal ostlemas käia. Pealegi pole meil Eesti riikigi, on Euroopa Liidu oblast, kuberneriga eesotsas ja mida hullemaks siin läheb seda parem sest ükskord ju ometigi peab tulema piir kus inimeste kannatus katkeb.
10.10.2017 17:47
Mina viin keik rahha Petserisse, seal antakse pensionörile pudel viina tasuta kauba peale kui ostad vähemalt100 € eest,kasutage seda vöimalust
10.10.2017 17:48
Mina jätan siia kiindumusest joosingu vastu.
10.10.2017 17:48
nii rahvas vasakvalitsuele!
    10.10.2017 22:22
    Kui valimistel annad hääle normaalsele inimesele, aga valituks osutub alati nimekirja etteotsa pandud aferist, meeletu maksukoormuse juures (riigi kaukasse jõuab tagasi 70-80% loodud väärtusest, % sõltub aktsiisikaupade tarbimisest ja saab olla veel kõrgem, mitte madalam) näeme pidevalt riigivargusi rahva tagant, meie president on rahva lõhestaja... ja siis keegi imestab, millest see trots, et inimesed põhimõtte pärast oma raha piiri taha viivad? See on täiesti legaalne viis anda tagasisidet riigile nende pakutava teenuse eest ja ma ei täidaks oma kodanikukohust, kui ma seda ei teeks. Poolteist aastat tagasi üleeelmise maksutõusu järel pole Eestist ostnud. Lisaboonusena on kütuste suure hinnavahe tõttu Lätis käimine peaaegu tasuta. See tervisedemagoogia hakkab juba väsitama, sest kõhulahtisust ei saa ravida selle abil, et tõsta peldikusse pääsemise hinda või piirata ajaliselt ligipääsu peldikutele. Õnneks on ka teine viis riigivalitsemisteenusele tagasiside andmiseks, kasutage oma häält valimistel nüüd arukamalt kui viimati tegite...
10.10.2017 17:48
Selle napaka instituudi peaks hommepäev laiali saatma - isegi mu vanaema vana haige kass sai aru et piirikaubandus tuleb , sotsil.mukad mitte ! Laululind joobsing laulis ka ju alles paar nädalat tagasi et vaid paar autot piiripoes peatuse teinud
10.10.2017 17:49
Meil on veel 4 või 5 atsiisitõusu ees kuni 2020-nda aastani. Järgmine 1 veebr 2018 jne. Pärast nii räiget hinnatõusu hakkavad ka karsklased Lätis alkoholi järel käimas.
Et majanduskollapsit ei tekiks peab aktsiisitaset kohe praegu langetama 30 juuni 2017 tasemele, aga seda niikuinii ei tehta, sest valitsuse liikmetel on taskud täis ja see, et teistel niipalju pole neid ei huvita.
    Näita vanemaid (2) Laadin kommentaare...
    10.10.2017 19:03
    Kui tahta olukorda taastada , tuleks nii kütuse kui alkoaktsiis keerata tagasi aastasse 2015 ja jätta ära järgmise aasta teedemaks
    10.10.2017 20:49
    Kuniks leidub lolle kes sotse valivad, seniks läheb Eesti põhja. Paistab, et ilma korraliku kodusõjata siin riigis miski paremaks ei muutu.
    10.10.2017 23:00
    Instituudi juht räägib sellist jaburdust -ei olnud võimalik ette prognoosida ! Seda teadis isegi mu vana haige kass . Selline instituut tuleb homme päev laiali saata tootvale tööle . Turismiga on lõpp kui neid hinnatõuse tagasi ei pöörata ,kasvab vaid tööpuudus . Pane punased kõrbe juhtima muutub liiv defitsiidiks
10.10.2017 17:49
Absoluuselt õigus on artikli autoril, kui ta kirjutab, et alkoholi tarbimine hoopis kasvab. Vaatan oma meeski - varem ostis paar õlut nädalas. Nüüd laseb omale Lätist kohvrite viisi õlut tassida ja libistab igal õhul, sest hea käepärast on ju võtta. Täiesti vale alkoholipoliitika minu meelest.
10.10.2017 17:50
Valige veel neid kretiine sotsiaaldemokraate. Järgmiseks hakkame leiva-saia pärast käima Lätis.
10.10.2017 17:52
Mare, jutt jumala õige sul, isegi kui eestis kärkunn odavamaks peaks minema lähen trotsist ikkagi lätti!
10.10.2017 17:55
See ainult alkoralli võiks juba lõppeda, olen kindel, et enamik Eesti ekipaazhe, kes Lätis ostleb, ostab muud kui alkot.
Sai hiljuti taas käidud, 3 inimesega; ööbimine 20 eurot kolmene tuba hommikusöögiga, diisel 1.05 liiter, lõuna kohvikus supp-magustoit-jook kolme peale alla 20 euro. Küpsetised maksid supermarketis 15-30 senti, korralik topsikohv 1 euro... Ja palgad on neil 30% võrra väiksemad vaid.
    10.10.2017 19:09
    Pole midagi - suvel sai ringi trallitud lõuna eestis ja vaja öömajale jääda . Olime kahe autoga 7 kesi - kellegil pidi mingi tuttav kusagil seal elama , aga ei leidnud seda kohta ülesse ja nagu needus selle tuttava tel ka ei vastanud . Nägime siis silti kämping - pöörasime sisse ( kell oli 22.30 ) . Esmalt saime sõimata et miks nii hilja ja siis tuli kirvehind - 50 eurtsi nägu + 10 eurtsi hommikusöök ( pidi sisaldama tassi kohvi , võileib ja mingi puder ) Loomulikult saatsime selle oina põrgusse - maksta 420 euri ööbimise eest , kusjuures isegi norm peldikut polnud . Aga päästis sõber inerneedus - mõned kõned ja pool tundi sõitu ja olime lätis - ööbimine 150 eurtsi kogu kambale + korralik hommikusöök : kohv, piim , värsked kuklid ja kes soovis sai ka praemuna - muidugi panime ka paagi ja pagasniku tagasiteel täis
    10.10.2017 20:12
    kus me teame , et lätis palgad 30 % väiksemad on , ma ei ole kindel , et see päris nii on ja ega see paranda meie " 2000 " e. palgaga töökoha rezumeed kuidagigi , hakkajad vaatavad igati soome poole , kunstnikud joovad oma maale maha , filosoofid poovad end nagu stoikud vanas kreekas , idüll on meelevaldne KERSTI rääkides mingist heaolu eestist , kuhu isegi neeger ei taha tulla , ainult ukraina holoppid tulevad kummaline !!!
    10.10.2017 20:24
    kui EESTI ma siiani ei tea , kui söimatakse juute , siis öigusega , aga miks meie sellised oleme ??? , eestlase ahnus on öudukas , hea , et inimesed laigivad komme oma kogemustest , mina samuti tödema pean , MU EESTI ON MU HÄBI OMA V.... D AHNUSES !!!!
10.10.2017 17:56
Nüüd küsimus suurele ringile, miks Soomlased oma alkopoliitikat lõdvendavad. Nimelt tehti siin mõnda aega tagasi uuring, mille tulemused ei olnud kellelegi üllatuseks. Alkoralli ja suures koguses varude soetamine soodustab joomist oluliselt. Kui muidu tuleb pereisa laupäeval poest, kotis kolm saunaõlut, siis see ongi tarbitav kogus ja kõik. Kui pereisal on saunanurgas varuks ostetud viis käppa kanget õlut, siis peale kolmandat see õige tarbimine alles lahti läheb. Õlu on ju peaaegu tasuta käes. Hea, kui pühapäeva õhtuks viiest käpast kaks alles on. Sama tendents on nüüd ka eestis, Lätist toodud õllekastid ju poolmuidu saadud ja mis see inimesele ikka rohkem rõõmu teeb kui odav alkohol. Nii et jõudu ossinovskile joomarlusega võitlemiseks, lätlased naeravad...
10.10.2017 17:56
Aga kui tasuta arstiabi vaja on riigi käest , siis on need trotsijad kohe kõike tasuta nõudmas. Mõttetud tühikargajad, kes käivad viina mujalt ostmas. Sama ju soomlastega, egas siin Eestis ei käi ostlemas soomlaste helgemad ja targemad pead vaid ikka .... teate ise kes.
    Näita vanemaid (4) Laadin kommentaare...
    10.10.2017 20:34
    Põdrad käivad juba suurte bussidega - hommikul tulevad ja õhtul tagasi : eestisse jäetakse vaid pussuhais ja diisliving
    11.10.2017 06:51
    Arstide eelarvesse läheb raha ikka sotsmaksust, mitte alkoholi aktsiisist. Nii et käime ikka tööl, maksame sotsmaksu, saame arstiabi ja alko järele loomulikult Lätti.
    11.10.2017 20:51
    Ega maksutõus, raha juurde ei too, ( pikemas perspektiivis! ) pigem saab riik vähem, seega mida siin järeldada? Läheb arstiabi ainult hullemaks ja riigi-isad ahnemaks!
10.10.2017 17:57
Majandusinimesele tuleb ootamatusena, et inimesed ratsionaalselt käituvad?
Olen täiesti nõus ka väitega, et osasid paneb Lätti sõitma juba ka protest nii juhmi poliitika vastu. Algul lähevad protestist ja siis jäävadki käima, sest see on ka majanduslikult kasulik. Me praegu ju valitsuse tasandil õpetama eesti inimesi Läti majandust toetama. Täiesti hullumeelne käitumine.
1 2 ... 5
Jäta kommentaar
Oled anonüümses kommentaariumis, sisse logituna kommenteerimiseks vajuta siia
või vasta anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega