Selline küsimus võib paljudele tunduda esmapilgul kummalinegi: mis nõudeid seal ikka saab olla, peaasi, et info ei oleks vale. Seegi on õige, kuid eri seadused näevad erinevates olukordades siiski ette ka sellist infot, mis peaks Eestis registreeritud äriühingu või internetis kaupleja kodulehel kindlasti olema.

Näiteks äriseadustiku kohaselt peab ettevõtja äridokumentidel ning tema kodulehel olema ettevõtja ärinimi (nagu see on äriregistris), asukoht ja äriregistri kood. Viimati mainitu puudub ilmselt paljude ettevõtete kodulehtedelt, kuigi peaks seaduse kohaselt seal olema.

Kauplemise puhul keerulisem

Nimetatud andmete avaldamise põhimõte tuleneb muide ühest EL-i direktiivist ning seda peaks rakendatama kõigis liikmesriikides.

Seega tehes näiteks Hispaanias või Kreekas filiaalile kodulehe, tuleb samu põhimõtteid ka seal järgida.

Pisut keerulisemaks läheb olukord siis, kui veebilehte kasutatakse ka kauplemiseks ja lepingute sõlmimiseks. Siis on vaja teada ka võlaõigusseaduse sätteid, mis räägivad sidevahendi või arvutivõrgu vahendusel lepingute sõlmimisest. Vajadusel veel lisaks ka infoühiskonna teenuse seadust – kui kodulehte kasutatakse sellise teenuse pakkumiseks ja lepingu sõlmimiseks, mis oma olemuselt jääbki internetti (nt e-ajakirjad, andmete salvestamine, elektroonilise reklaami teenused jne). Loomulikult saab enamikku internetis sisalduvat vaadelda ka reklaamina, mis tähendab, et tuleb tunda reklaamiga seotud põhimõtteid.

Vaadates kaubandustegevuse seaduses kavandatavaid muudatusi, tuleb e-kaubandusega tegelevatel etevõtjatel ilmselt juba järgmise aasta alguspoolel nimetatud seadust ka senisest rohkem arvestada. Kauplejal tuleks siis kindlasti näidata ka kauba või teenuse hind ning lisada registreeringule majandustegevuse registris veebilehe aadress.