„Mind häirib panga ülbus,“ sõnas panga klient Delfile. „Neil on andmebaasis andmed olemas, võiksid automaatselt teate saata, et apsakas juhtus,“ lausus mees.

Selle asemel, et pank apsust teada annaks, pidi Jaan ise panka teavitama. Neljapäeval saadetud kirjale ei olnud täna lõunaks veel vastust tulnud ega raha tagastatud. Panka üle helistades vastati mehele, et tegemist oli tehnilise rikkega ning topelt debeteeritud summa tagastatakse.

„Ma ei välista, et mõni inimene võib infarkti saada, lähed 1. jaanuaril poodi ja sulle öeldakse, et arve on tühi,“ kurjustas mees pangaga.

Sampo Panga vanwemkonsultant Urmet Seepter selgitas Delfile, et kaardisüsteemi rikke tõttu debiteeriti 31.12.2008 sooritatud kaarditehingud topelt. “Praeguseks hetkeks on kõikidele klientidele tagastatud ekslikult mahavõetud summad. Tagastatud summadele makstakse tavapärast arvelduskonto intressi,” kinnitas Seepter.

Sampo Pank vabandab klientide ees tekkinud ebamugavuste tõttu.