"Kõik oleneb loomulikult tootest, esiteks kui oluline see toode on müüja ehk poeketi jaoks ning teiseks kui suur on konkurents. Meie oleme 20 aastat oma tooteid turustanud suurtes jaekettides ning poodidega suhelnud. Eks selle võrra ole lihtsam pääseda ka uute toodetega poeriiulile," sõnas Pak.

Paki sõnul võib uuel tootel olla keerukam mõjule saada ja vajab rohkem tõestamist, kuid üldiselt on ikka oluliselt ohtlikum konkurentsist kukkuda.

"Me konkureerime oma toodetega ikka kõikide turul olevate naturaalsete jookidega. Erinevad juurikamahlad - kapsa ja peedi mahlad näiteks - ei oma ehk konkurente muudelt brändidelt, kuid muude jookide puhul on konkurents tihe," sõnas Pak.

Tänane Eesti Päevaleht kirjutas loo Eesti Parima Talu selleaastasest nominendist Pajumäe talust ja peremees Arvo Veidenbergist, kes on rajanud oma äriplaani lapsesaamisealistele naistele, kes oma maimukeste allergiaohust päästmiseks eelistavad üha rohkem mahetooteid.

Delfi Majandus uuris selle valguses, kui keeruline on üldse mahetootjatel oma jalg suurte jaekettide uste vahele ja oma kaup lettidele saada.