Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte on asunud korrastama oma auväärset pärandit ning selle töö esimesi tulemusi saavad tarbijad juba nautima hakata, vahendas Best Marketing.

Lähemalt räägib "Eepose" sarjast Identity loovjuht Ionel Lehari:

"Pea pool sajandit tootmises olnud 300-grammine piimašokolaad Kalevipoeg on tänu oma ekstravagantsele välimusele elanud lettidel erakuna sünnist saati. Ilse Lepiksoni kujundus on püsinud esialgsena läbi aastate, kaotamata oma väärtust, aga leidmata ka väärilisi kaaslasi tervikliku sarja moodustamiseks. Kalevipoja kõrvale moeldud Kalevit ja Lindat pole kunagi õnnistatud samasse kaalukategooriasse kuuluvate kujundustega."

"Ajaloolise pärandiga ümber käimine on alati keeruline ja delikaatne teema, seda kõikide visuaalsete distsipliinide puhul. Graafiline disain ei loo siin erandit. Pakendikujunduste õnnestunud värskendusi, kus aegade jooksul kogutud emotsionaalne kapital on tolmu pühkimise käigus suudetud säilitada, võib ühe käe sormedel üles lugeda. Kelluke ja Regatt on ehk esimesed, mis meenuvad. Veelgi komplitseeritumaks muutub disainerite töö aga siis, kui olemasolevat pole vaja mitte pelgalt säilitada ja arendada, vaid ka laiendada," lisas Lehari.