„Üldine reklaamiturg sel aastal niikuinii kukub. Ses mõttes oleme kõik ühes paadis. Aga me näeme teles, et kui vaatajad ikka jälgivad meie kanalit, siis on seal võimalik müüki kasvatada,“ rääkis Kalev Meedia juht Alar Pink Arileht.ee-le.

Meediajuht täpsustas, et usub sellistesse arengutesse vähemalt enda kanalite puhul.

Ettevõtte koondamistest ja kulude kokkuhoiust mees pikemalt rääkima ei soostunud, öeldes, et tal ei ole varem väljaöeldule midagi lisada. „Numbreid me ei avalda,“ sõnas ta.

Nii ei olegi teada, kui palju töötajaid meediaettevõte kokkuvõttes koondab, kui kaua inimesed veel töötavad ja mil määral mahtusid vähendatakse.
„Täna me uudisteportaalis veel mahtude vähemaksjäämist ei näe. Vaatame lihtsalt oma kulubaasid üle, nagu oleme planeerinud, ja jätkame. Venekeelses osas tõmbame tagasi jah,“ lausus Pink, lisades, et firma ei jõua igas valdkonnas rinda pista.

Telekanalite püsimine paistab Kalev Meedia jaoks praegu aga olevat prioriteet. „Oleme öelnud, et kavatseme telega jätkata. Kalev Sport jääb ja ka Neljas jääb,“ kinnitas ta.