Kalevi juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul ei ole Kalevis uute omanike käe all selles mõttes midagi muutunud, et endiselt on tegu Eesti ettevõttega, mida juhivad ja kus töötavad kohalikud inimesed ning toodetakse Kalevi kaubamärgi all maiustusi, kirjutab Äripäev. "Samas on vale väita, et muudatusi pole üldse toimunud. Kõige olulisema asjana võib välja tuua uue hoo tootearenduses ja turunduses Eesti turul. Oleme senisest rohkem tähelepanu pööranud koduturu tarbija eelistustele ja sellega seoses turule toonud mitmeid uusi tooteid ning tooteuuendusi," märkis ta.

Rangemad nõuded. Kaare ütles, et uuele tasemele on viidud ka toiduohutusalane tegevus, kus kuni tooraine vastuvõtust valmistoodangu väljastamiseni järgitakse Orkla rangeid nõudeid, mis põhinevad Briti toiduohutuse standardil. "Väga palju oleme panustanud ettevõtte tootmisefektiivsuse kasvatamisse ning teinud seal ka märkimisväärseid edusamme," lisas ta.

Tänu uuele omanikule on Kalevil avardunud võimalused tootmisseadmetesse investeerida. "Väiksemaid investeeringuid oleme teinud juba sel aastal ja soetanud mõningaid uusi seadmeid, kuid olulisemad investeeringud seisavad ees järgmisel aastal," märkis Kaare. Edaspidi plaanib Kalev suunata pilgu peamiselt naaberturgudele. Olulised projektid on töös Venemaal ja Soomes.

Uuringufirma AC Nielsen andmetel on Kalevi mahuline turuosa Eesti maiustusteturul viimased kuus kuud olnud 39,2 protsenti. Talle järgneb Fazer 9,1 protsendiga.