„Sellise võrratu tulemuse saavutasime tänu tarbijate suurenenud huvile tervisliku ja kiiresti valmistatava toidu suhtes. Oma osa oli ka läbimõeldud kalkuniliha tutvustus- ja turunduskampaaniatel,” rõõmustas Maag Grupi Rannamõisa kaubamärgi tootejuht David Pärnamets.

2006. aasta oktoobris värskendas Maag Grupp Rannamõisa tootesarja pakendite väljanägemist. „Tõime pakendikujundustesse lisaks kollasele ja punasele sisse ka rohelise värvitooni,” ütles Maag Grupi turundusjuht Lauri Laidre. „Propageerimaks tervislikke eluviise ja suunamaks tarbijaid analüüsima, mida nad söövad, kaasasime Rannamõisa turundustegevustesse oma ala tippteigijaid, näiteks tunnustatud kokaraamatute autor Angelika Kangi ja tipptreener Riina Suhotskaja, kes on ka ise suured linnuliha tarbijad.”

Eelmisel aastal saavutatas AS Maag Grupp ettevõtte teatel Rannamõisa kaubamärki kandvate toodete 25%-lise müügikasvu. Maag on Eesti ainus kalkuniliha müüja.