"60 miljonit eurot on see summa, mille säästmiseks otsustas üle-eelmine majandusminister Juhan Parts lõpetada praamiveo tellimise Saaremaa Laevakompaniilt ja eelmine majandusminister Urve Palo sõlmis uue lepingu Tallinna Sadamaga. Uus leping hakkab kehtima alles eeloleval sügisel, aga juba vähemalt aasta otsa kuuleme, et Parts ja Palo on keeranud kokku suure jama. Mis jama?," küsib Muuli.

Samuti lisab ta, et monopolisti murdmine on raske isegi kuival maal, saati siis tormisel merel.

"Tahame või mitte, aga Saaremaa Laevakompaniil on veel mõnda aega Eestis parvlaevamonopol. Karta on, et Regula hinnas on paraku mõned miljonid lepitusraha Leedole selle eest, et praamid sõidaksid mandri ja saarte vahet ka siis, kui Poola ja Türgi laevaehitajad lepinguid ei täida," lisas Muuli.