„Cif puhastab Eesti“ kampaania esindaja Evita Meiere sõnul on projekti eesmärgiks muuta Eesti linnakeskkonnad puhtamaks ja kaunimaks, tõmmates tähelepanu sodimise probleemile. „Igal aastal kulutavad omavalitsused, ettevõtted ja majaomanikud tuhandeid eurosid, et oma hoonetelt ebaseaduslikku graffitit puhastada. Enamasti on tegemist lihtsalt sodimise ja vandaalitsemisega, mis rikub linnapilti ning mõjub ebameeldivalt. Seetõttu otsustaski Cif korraldada kampaania, mis aitab probleemile tähelepanu juhtida ja seda leevendada,“ rääkis Meiere.

Omavalitsused tegelevad soditud linnaruumi puhastamisega aasta läbi. Tallinna linnas on sel kevadel puhastatavaid pindu 2000 m2 jagu. „Puhastust vajavaid kohti oleks tegelikult rohkem, kuid rahalisi vahendeid ei jagu. Esmatähtis on hoida puhas vanalinn ja erinevad skulptuurid. Oluline on eemaldada roppused ja püütakse puhastada käidavamad kohad,“ rääkis Hellika Landsmann Tallinna Keskkonnaametist.

Cif kampaanias saavad osaleda kõik inimesed üle Eesti. Osalemiseks tuleb teha pilt soditud pinnast, jätta meelde selle asukoht, minna Cif Eesti Facebooki lehele ja järgida sealseid pildi üles laadimise juhiseid. Cif valib esitatud kohtade hulgast välja pinnad, mis puhastatakse. Kampaania kestab juuli keskpaigani.

Cif ettevõttest
Cif on üks tuntumaid puhastustarvete kaubamärke kogu maailmas. Bränd kuulub Unileveri koosseisu. Cif puhastustarbeid müüakse rohkem kui 60 riigis. Cif tootevalikusse kuuluvad puhastuskreemid, -lapid ja muud tooted nii akende, põrandate kui ka muude pindade efektiivseks puhastamiseks.


Jaga
Kommentaarid