Kahe maailma suurema rongitootja kõnelused on alles varajases staadiumis ning tehinguni jõudmine ei ole kindel. Bombardier peab kõnelusi ka teiste võimalike partneritega.

Samal ajal valmistub Bombardier oma Berliinis asuva transpordiüksuse vähemusosaluse müügiks ja Frankfurdi börsile viimiseks.

JPMorgani analüütikute arvates on olulised kaks asja. Esiteks raha ja teiseks tööstusharus toimuv konsolideerumine. Hiina liidab kaks rongitootjat CSR ja CNRi. JPMorgani analüütikute arvutuste kohaselt võiks Bombardieri rongiüksuse hinnaks olla 5,1 miljardit dollarit.

Käibe põhjal on Simenesi rongiüksus umbes 1/3 võrra Bormbardieri omast väiksem. Kanada ettevõtte transpordiäri läinud aasta käive oli 9,6 miljardit dollarit, kuid Siemensi mobiilsusdivisjoni oma (kuhu kuulub ka rongiäri) oli 7,2 miljardit eurot ehk 8 miljardit dollarit. Siemensi rongiäri annab umbes 85% mobiilsusdivisjoni käibest.

Siemens avaldab homme oma kvartalitulemused. Kas investoritega vestluses tuleb jutuks ka kõnelused Bombardieriga, on ebaselge.