Forbes kirjutas selle aasta alguses, et umbes kuu aja pärast võivad Coca-Cola sõbrad suhkrustatud karastusjookide kõrval hakata ostma ka sama tootja piima, lubadusega et selles on „rohkem proteiini, rohkem mineraale ja vähem suhkrut“.

Jaanuari lõpust alates ongi Coca-Cola ka piimamüüja – koostöös USA piimatootjaid ühendava organisatsiooniga Select Milk Producers tõi Coca-Cola turule oma brändi Fairlife.

Coca-Cola rõhutab, et Fairlife sisaldab 50% rohkem proteiini ja kaltsiumit ning 30% vähem suhkrut kui "tavaline piim" ja on ka laktoosivaba. Ühtlasi maksab see ka kaks korda rohkem.

Coca-Cola superpiim tuli turule ajal, mil USA piimamüük on olnud juba mõnda languses. Vaatamata piimatarbimise vähenemisele loodab Coca-Cola oma brändi tuntusele ja positsioonile ning loodab piimatarbimise USA-s koguni tõusule vedada.

Kui need plaanid peaksid täituma, toob toote kõrge hind ekspertide hinnangul Coca-Colale kenakese kasumilisa.