Aastal 2014 oli Eestis registreeritud uute sõidukite CO2-heide 147 g/km, mis oli Euroopa Liidu (EL) riikide seas kõige kõrgem (EL-i keskmine näitaja oli 126 g/km).

2012. aastal oli see määr kõrgem vaid Lätis. Kõige väiksema CO2-heitega sõiduautod on Hollandis, Kreekas, Portugalis ja Taanis.

Probleemiks on ka Eesti sõidukipargi kõrge keskmine vanus, kuna vanem mootor toodab sama võimsuse juures rohkem heiteid kui uus, selgub uuringust.

Eesti sõiduauto keskmine vanus on 14 aastat, mis on ligikaudu kaks korda kõrgem EL-i keskmisest, mis on 7-8 aastat.

Üle poole (52%) Eesti sõiduautodest on üle 10 aasta vanused (registreeritud 2004 või varem). Alla 2-aastaseid sõidukeid, mis on registreeritud 2014-2015 aasta jooksul on Eesti sõidukipargist 6%.

Ka keskmise registrimassi poolest on Eesti sõiduautod EL keskmisest üle.

Isiklik sõiduauto on Eestis reisijate veos kõige levinum transpordiliik, kusjuures selle osakaal on viimase kümnendi jooksul märkimisväärselt kasvanud (70 protsendilt 2001. aastal 84 protsendile aastaks 2013).