Loomulikult on tekkinud ka edetabelid. Näiteks “Kõige pikemad rongid, mis paistavad Google’i satelliitpiltidelt”, või “Tipp-10 alasti inimest Google’i fotodelt”. Tõesti-tõesti, alasti päevitajaid on satelliitfotodelt leitud sadu. Aga kuna kõrgelt ülalt tehtud pildid ei ole ikkagi piisavalt detailsed, siis seda põnevamad on tuhandete foorumi-, blogi- ja kommentaariumikasutajate arutelud stiilis, kas see rõdul või katusel paistev udukogu on mees või naine ja kas ta päevitab kõhuli või selili.    

Kohal on ka reklaamijad. Kui ühtedel on piisavalt aega satelliitfotosid millimeeterhaaval läbi kammida, siis teistel on jälle piisavalt aega, et ehitada kosmosesse paistavaid reklaame. USA kiirtoidukett Kentucky Fried Chicken väidab, et nemad lõid esimese kosmosesse paistva reklaami. Esimeseks olemise väide ei vasta muidugi tõele, kuid Nevadas kõrbe rajatud KFC logo on satelliitidelt näha küll. Tegemist on ka väikese siseringinaljaga, sest reklaam on väga lähedal nn Area 51 nime all tuntud ülisalajasele USA sõjaväebaasile, kus vandenõuteoreetikute sõnul hoitakse ka meie planeeti külastanud tulnukate jäänuseid.

Õhust nähtavate reklaamide tegemises ei ole iseenesest midagi uut. USA ja Lääne-Euroopa lennujaamade lähedalt leiab tuhandeid reklaame, mis on rajatud spetsiaalselt selleks, et neid saaks vaadelda maanduvatelt ja õhkutõusvatelt lennukitelt. Google Mapsi taolised internetitööriistad on lihtsalt avanud uue turu internetikogukonnale ajaviite pakkumiseks. Tegelikkuses ei saaks ju põhimõtteliselt keegi näha logo, mille Coca-Cola on ehitanud Tšiilisse Arica linna lähedale, kuid satelliitpildi kaudu on 70 000-st maapinnale laotud Coca-Cola pudelist logo näha miljonitele. Eks siingi ole arvestatud sümboolsust. Arica, kus asub karastusjoogi tootja logo, on nimelt üks maakera kuivemaid kohti – sademete vähesuse mõttes.