Kuigi mõne toiduainetööstuses tegeva inimese sõnul on selline nähtus nagu tootepiraatlus pigem 1990ndate märk, mil enamik kahemehefirmast kontserni teinud kaupu ilmavalgust nägi, väidavad teised jällegi, et ettevõtluse algusaja paha komme on uuel sajandil taas edukalt elustatud ning käibele võetud, kirjutab Äripäev.

Rakvere Lihakombinaadi juht Olle Horm räägib, kuidas nende hästimüüv grill-lihamarinaad konkurendile meeldima hakkas. "Viimane näide on meil keefirimarinaadis šašlõkk, mis on müüginumbrite järgi kindlalt number üks. Nüüd äkki tuli Uvic välja sama asjaga ning pannud ka veel karbile "No. 1"!" on Horm hämmingus, kuna summad, mis tavaliselt tootearenduse alla maetakse, on üpriski suured.
"Eriti halb on siis, kui võetakse sult sarnane karbikujundus, kuid paki sisse pannakse mingi saast," ütleb tööstur Oliver Kruuda, viies jutu oma piimatööstuse Tere toodetava klassikalise sulatatud juustu Merevaik juurde, millesarnast toodet pakub ka Ago Tederi Estover.