Kasvanud Kia autode müük kergitas Kaubamaja kasumit



Kasvanud Kia autode müük kergitas Kaubamaja kasumit
Kia Baltimaade aasta auto 2015 valimisel.Foto: Madis Kallas

Tallinna Kaubamaja esimese kolme kuu maksueelne kasum kasvas mullusega võrreldes ligi viiendiku 6,1 miljoni euroni, teatas ettevõte täna börsile. Lõviosa kasumist tõi firmale Kiade müük.

Tallinna Kaubamaja Grupi (TKG) esimese kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu ulatus 150,7 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama kvartaliga võrreldes 10,1%.

"Esimese kvartali tulemusega võib igati rahule jääda. Edu tagasid hästi planeeritud turunduskampaaniad, läbimõeldud kaubavalik, oskuslik varude juhtimine ning õigeaegselt tehtud investeeringud," ütles grupi juhatuse esimees Raul Puusepp pressiteate vahendusel.

Selveri supermarketite esimese kvartali müügitulu kasvas aastaga 7,3% 99,6 miljoni euroni. Supermarketite segmendi konsolideeritud maksueelne kasum oli esimeses kvartalis 2,8 miljonit eurot, mullusega võrreldes 0,3 miljonit suurem.

Kaubamajade ärisegmendi kolme kuu müügitulu kasvas neli protsenti 23 miljoni euroni. Kaubamajad olid tänavu ka kasumlikud: 0,1 miljonit eurot maksueelset kasumit võrreldes mulluse aasta algusega, mil segment sai sama palju kahjumit.

Grupi autokaubandussegmendi müügitulu ulatus 24,2 miljonit eurot. Müügitulu kasvas võrreldes eelmise aastaga 32,9%, sealhulgas suurenes Kiade müügitulu 56,7%. Aasta esimesel kolmel kuul müüdi kokku 1116 uut sõidukit. Segmendi 2017. aasta esimese kvartali maksueelne kasum oli 1,2 miljonit eurot, mis ületas eelmise aasta võrreldava perioodi kasumit 0,8 miljoni euro võrra.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare