Kaubamaja näitel: mida Eesti inimene jõuludeks ostab

 (22)
ärileht.ee
                     
Kaubamaja näitel: mida Eesti inimene jõuludeks ostab

Eesti inimene on jõulude ajal teadlik šoppaja, ollakse põhjalikult ette valmistunud. Kaubamaja toob välja eestlaste meeliskingitused ja trendid aastal 2013.

„Sel aastal jätkub kingituste ostmisel trend, kus eelkõige lähtutakse konkreetsest kingisaajast ja tema soovidest. Kingitused on väga läbimõeldud ja praktilised, spontaanseid jõuluoste tehakse vähem," rääkis Kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov. „Enim kulutatakse laste kinkidele, kusjuures vanemad on lastele kinkide valimisel põhjalikult ette valmistunud. Lastemaailma tullakse konkreetse soovi või ideega ning küsitakse põhjalikku nõu kingi valikul."

„Lastemaailmas ostetakse enim pehmeid mänguasju ja lauamänge ning puslesid. Mänguasjadest on kõige populaarsemad arendavad mängud, nagu teadus- ja meisterdamiskomplektid, ruumilised pusled ja loomulikult Lego ja Duplo klotsid," lisas Anne-Liis Ostov. Tüdrukute seas on endiselt eelistatud Monster High ja Barbie nukud ning poiste kinginimekirja eesotsas on Hot Wheels, Welly ja Siku autod.

Arendavatest mänguasjadest on sel aastal eriti esile tõusnud rääkivad mänguasjad. Laste lemmikuks on uus interaktiivne Furby, millele saab AppStore'ist alla laadida täiendavaid mänge ja tegevusi. Kui Furby räägib välja mõeldud keeles, siis lapsi rõõmustab sel aastal ka eesti keeles rääkiv Bambolina nukk, kes oskab üle 50 eestikeelse sõna.

Meestele lips, naistele pesu

Kaubamajas on läbi aastate olnud enim müüdud jõulukinkideks meestel lipsud ja särgid, naistel pesu,  ilutoodete kinkekomplektid ja lõhnad ning lastel mänguasjad. Kodumaailmas on alati menukad voodipesukomplektid ja köögitehnika. Lisaks ostetakse jõuluperioodil alati palju šokolaadi ja kommikarpe, mida saab jõuluüritusele kaasa võtta külakostiks või lisada päkapiku kingisalve.

 „Ilutoodetest on sel aastal enim müüdud erinevaid kinkekomplekte, lõhnasid ning kellasid nii meestele kui naistele. Lõhnadest on paljude lemmikkingituseks just lõhnatoa valikus leiduvad isikupärased kaubamärgid" ütles Anne-Liis Ostov. Kui Naistemaailmas on traditsiooniliselt enim ostetud pesu, kui ilusat ja luksuslikku kingitust, siis Meestemaailmast jätkub sel aastal praktiline trend, kus valitakse kingitusi, mis on lihtsad ja kvaliteetsed. Särkide ja lipsude kõrval on sel aastal menukad sokid, sallid, kindad ja kudumid.

Kvaliteet ja praktilisus

Praktilisust hindab ka Kodumaailma külastaja. „Jõulude ajal ostetakse köögitarvikutest kingituseks eelkõige efektse disaini ja välimusega, kuid praktilise väärtusega esemeid. Kodu kaunistamiseks kingitavaid esemeid valitakse sel aastal ajaloolise taustaga kvaliteetsetelt kaubamärkidelt," rääkis Anne-Liis Ostov.

Sügisel võttis Kaubamaja kasutusele Partner e-kinkekaardi ja Partner kinkekaardi, millega saab oste sooritada kõigis Tallinna Kaubamaja kontsernile kuuluvates kauplustes. Kinkekaart ja selle elektrooniline versioon on väga edukalt leidnud oma koha kingiostjate eelistuste seas, tänaseks on kinkekaarte väljastatud üle 15 000. „Partner Kinkekaart on mugavust ja praktilisust hindavale inimesele suurepärane kingitus, sest sellega saab valida ise endale meelepärase kingituse enam kui 70 ostukohas üle Eesti," täiendas Anne-Liis Ostov.

Logi sisse

Logi sisse kasutades oma
Facebooki, Twitteri või Google'i kontot või e-posti aadressi.


Nimi
Kommenteerimistingimused