Kampaania idee tuli ühes Lincolnshire’i Tescos töötavalt kassapidajalt, kes leidis, et tasuta puuviljade jagamine lastevanematele aitaks neil laste magusanõudmistega paremini toime tulla. Ideed katsetati kõigepealt Šotimaal ning jõuab nüüd 800 Suurbritannia Tesco kauplusesse. Jaekaubanduskett loodab vanematele iga kuu jagada miljon puuvilja.

Juba kaks aastat tagasi astus Tesco tähelepanuväärse sammu, kui eemaldas kassade juures šokolaadid ja maiustused. Mullu vähendas ettevõte aga suhkrusisaldust oma pisimahlapakkides. Lisaks on Tesco annetanud ülejäänud toite heategevuseks ja püüdnud vähendada toidujäätmeid.

Viimastel aastatel on Tesco olnud tihedas ülemaailmses konkurentsivõitluses kiiresti kasvavate odavmüügikettidega Aldi ja Lidl.