Et üheskoos saab sageli palju asju paremini aetud kui üksi, on üldtuntud tõde. Sellest motost juhindub ka osaühing OOO… üheskoos, mis koondab justkui klubisse tuhatkond mobiiliomanikku ja on ise sel moel mobiilifirmade suurkliendiks. Nii on õnnestunud sidefirmalt saada suurkliendile väärilisi hinnapakkumisi ning seega helistavad OOO…üheskoos liikmed märksa soodsamalt, kui nad saaksid teha üksiku erakliendina või väikse ärikliendina. Ligi 700 osaühingu klienti on oma numbriga praegu Elisa võrgus, 300 Bravocomis ja umbes 50 Tele-2-s.

Firma OOO…üheskoos omanik on ainuisikuliselt tallinlane Lembit Künnapas, kes on ka selle omapärase süsteemi looja, juht ja eestvedaja.

Tavapärasest mobiilifirmade erakliendist eristab klubiliikmeid ka see, et kõnede eest ei tule tasuda otse telefonifirmale, vaid osaühingule OOO…ühekoos. Selleks on ettevõttel välja töötatud spetsiaalne programm, mis moodustab mobiilifirma kõneeristusega arvest iga kliendi jaoks individuaalse arve. Telefoniteenustega seotud kuludele lisandub veel ka konsultatsioonitasu, millest osaühing katab arvete koostamise, IT-alased, tööjõu- ja muud ettevõtmisega seotud kulutused.

Vaid soovitusega

OOO…üheskoos liikmeks saab vaid praeguste liikmete soovitusel ning sisuliselt hõlmabki klubi seltskondi, kes on omavahel mingitpidi seotud. Üheskoos erakliendist suurkliendiks saamise aeg jääb aastasse 2003. Väikseid toidukauplusi ühendava kaubandusfirma OOO…

Grupp & Partnerid OÜ osanikuna õnnestus saada praeguse Elisa, tollal Radiolinja suurkliendiks. “Radiolinja pakkus meie firmale, et koondagu me 50 numbrit ühe firma alla,” meenutab Künnapas.

“Tahaks teenuste valikut oluliselt laiendada ja üksi selliseid pakkumisi üldiselt ei saa,” lisas ta.

Ettevõtte kuukäive on viimased poolteist aastat olnud 200 000–300 000 krooni, millest umbes kümnendiku moodustab osaühingu teenustasu.

Liiguvad ühest võrgust teise

•• OOO…üheskoos liikmed on olnud aja jooksul eri mobiilifirmade kliendid.

•• Kui 2005. aastast sai võimalikuks oma numbriga ühest võrgust teise liikuda, on seda teinud ka OOO…üheskoos inimesed.

•• Esialgu liikus suur osa numbreid uue tegija Bravocomi võrku, kes andis toona Elisast tublisti soodsamat hinda. “Nii olekski see jäänud, kuid 2006. aasta algusest ei saanud Bravocomis olles enam Soomes tasuta kõnesid vastu võtta, see oli aga paljudele väga oluline ja meil oli vaja kiiresti leida uus partner.”

•• Head hinda pakkus Tele2 ja ligi 300 numbrit liikus toona sinna.

•• Probleemide tõttu Tele2 levi ja arvetega tekkis aga vajadus leida järgmine partner, kelleks sai taas Elisa. “Liikumisi on olnud edasi-tagasi,” tõdeb Künnapas.