Itaalia luksuslike moekaupade firma Prada, kellele kuuluvad ka kaubamärgid Miu Miu, Church's ja Car Shoes, lisas oma pühapäevases teates, et Aasia tutru nõrk kasv on jätkunud ka sel aastal.

Prada müüginumbrid kukkusid möödunud aastal kokku ühe protsendi võrra 3,55 miljardi euroni, mis on napilt vähem kui analüütikud ootasid.

Prada ei avaldanud oma möödunud aasta neljanda kvartali müügitulemuste detaile, kuid märkis, et kolmanda kvartali tulemusi mõjutasid rahutused Hong Kongis. Viimase 12 kuu jooksul on Prada aktsiate väärtus vähenenud pea kolmandiku võrra.

Analüütikud prognoosivad ka, et Prada avab tänavu vähem poode kui algselt plaanis oli - 65 poe asemel umbes 35 poodi. Hetkel on Pradal kokku 594 poodi.

Luksuskaupade müük on viimasel ajal Hiinas vähenenud. See ei ole ainult Prada probleem, vaid puudutab ka näiteks Gucci ja Ralph Laureni.