Seaduse heaks kiitmise korral seadustab Eesti Taxify ja Uberi sõidujagamisteenuse ning leevendab samas kogu taksondust puudutavat reeglistikku.

Ettepanekud muudavad Vaheri hinnangul kogu veondusturu kaasaegsemaks ning loovad traditsioonilistele taksofirmadele ja sõidujagajatele võrdsed võimalused.

"Sõidujagamisteenuse (Taxify, Uber jms) seadustamine annab tavalistele inimestele võimaluse teenida oma tööga seaduslikult lisatulu ja tõstab seega ühiskonna jõukust. Samuti vastab see päriselule, sest tegelikkuses sõidujagamine ehk kokkuleppeveod juba toimivad üha kasvavas mahus," leidis ta.

"Taksoteenuse osutamise laseme vabamaks, mis muudab ka taksoteenuse osutamise mõistlikumaks ja vähendab bürokraatiat. Näiteks kaotame ära nõude sõidukikaardile ja samuti tegevusloa nõude FIE-dest taksojuhtidele, kuna see kattub sisuliselt teenindajakaardi nõuetega," kirjeldas Vaher.

"Tänasel päeval pigem formaalsuseks peetav nn ametikoolituse nõude võtame seadusest sellisel kujul välja ja lahendame selle isereguleeruvana ehk veondusettevõtete sisemise reeglina," lisas ta.

"Samuti ühtlustame muid nõudeid sõidujagamisega – näiteks kehtestame seadusega ühtse hea maine nõude nii sõidujagamise osutajatele kui taksojuhtidele. Üldreeglina välistame need, kes olnud kriminaalkorras karistatud või on saanud karistuse joobes juhtimisega seoses," ütles Vaher.