"Keskerakond on otsustanud teha põhimõtteliselt teisiti – koostame oma platvormi Riigikogu 2019. aasta valimisteks koostöös Eestimaa inimestega," kirjutab Kiik. Praeguseks on tema sõnul juba 40 kohtumist tehtud ning ühiste arutelude käigus on kaardistatud mitmeid põhiprobleeme.

Üheks selliseks on taristu. "Taristu arendamisel on rõhutatud, et tuleb edasi minna Saaremaa silla ja Tallinna–Helsingi tunneli tasuvusuuringutega ning Rail Baltic’u rajamisega," ütles Kiik

"Inimesed ei rutta kohe suurprojektidele „jah“-sõna andma, vaid soovivad enne usaldusväärseid arvutusi nende maksumuse ning erasektori kaasamise võimaluste kohta. Konkreetse ettepanekuna on taristu peatükis pakutud ka laenu võtmist riiklike põhimaanteede (Tallinn–Tartu, Tallinn–Narva, Tallinn–Pärnu) neljarealiseks ehitamiseks," ütles Kiik.