Keskerakonna juhatuse liige Jaanus Karilaid rõhutas et antud ajahetkel on selline toetus ainulaadne ja äärmiselt vajalik. “Me oleme kuulnud üle 10 aasta juttu Haapsalu raudtee vajalikkusest, viimane aeg on seda protsessi konkretiseerida ja tekitada vastutajad," ütles Karilaid.

Samuti ei tohi Karilaiu sõnul karistada saartel elamist, kus ei suudeta enam pakkuda näiteks sellisel tasemel tervishoiuteenust nagu Tallinnas, lisaks on saarteelanike kulutused mandrielanikest paratamatult suuremad.

"Ootame Urve Palolt kiireid arvutusi tasuta parvlaevasõidu tagamiseks saarlastele ja hiidlastele,“ teatas Karilaid, lisades, et keskerakond saadab oma regionaalpoliitilised otsused teiste erakondade juhatusetele ning ootab "selgeid vastused".

Selle aasta maikuus ütles Palo kohtumisel Läänemaa esindajatega, et järgmise perioodi EL vahenditest Haapsalu raudtee jaoks raha ei jagu. Järgmiseks perioodiks planeeriti raudteede renoveerimiseks pisut üle 80 miljoni euro ning need summad kulutatakse peaasjalikult Tapa-Tartu ja Tapa-Narva suundade rekonstrueerimise jätkamiseks ja ka nende tööde teostamiseks jääb vahendeid napiks.