Kiisler ütles, et kuigi koalitsioonileppe raames arutati võimalikke investeeringuid raudteesse, jätab kirja pandud sõnastus koalitsioonile ohtralt mänguruumi: töötatakse välja regionaalse raudteevõrgu arendamise kava.

„Praegust koalitsiooni jagub kaheks aastaks, nii lühikese aja peale on väga keeruline midagi lubada,” selgitas Kiisler. Riisipere–Haapsalu–Rohuküla raudtee käis küll koalitsioonikõneluste laualt läbi, kuid konkreetsemalt jäi puudutamata tulevase raudtee võimalik rahastamismudel.

Kui Lääne Raudtee AS on pakkunud, et ettevõte ehitab raudteetaristu oma vahendite ja laenurahaga ning riigilt oodatakse vaid reisijateveolepingut, siis näiteks Keskerakonna aseesimehed Jaanus Karilaid ja Mailis Reps on viimaste kuude jooksul rääkinud hoopis vajadusest raudtee riigi rahaga valmis ehitada.