Kinnisvarafirma alustas kampaaniaga, mis ärgitab inimesi kohe kinnisvara müüma. Miks?

 (10)

Kinnisvarafirma alustas kampaaniaga, mis ärgitab inimesi kohe kinnisvara müüma. Miks?
Foto: Eero Vabamägi

„Aeg müüa!" kampaania eesmärk on teavitada inimesi, et praegune müüjakeskne ja hinnarekordeid purustav kinnisvaraturg ei jää igavesti kestma. Märgata on turu aktiivsuse stabiliseerumist ja hinnakasvu pidurdumist.

„Aeg müüa!" kampaania toetub viiele argumendile:

  1. Müügiperiood on lühike

  2. Hinnakasv pidurdub

  3. Laenutingimused on soodsad

  4. On hea aeg vahetada oma kinnisvara parema vastu

  5. Ärikinnisvaras valitseb suur konkurents

„Kui on soov oma kinnisvara eest head hinda saada, võiks juba täna müügiga alustada, sest hinnakasv on peatumas," lausub Arco Vara analüütik ja hindaja Mihkel Eliste. „Piirkonniti on oodata hinnataseme ja tehinguaktiivsuse senise kiire kasvu jätkuvat aeglustumist, seda nii elukondliku kui kommertskinnisvara puhul. 2017. aasta kolmandas kvartalis tehti Eestis 3,5% vähem ostu-müügitehinguid kui käesoleva aasta teises kvartalis."

Eliste lisab, et viimaste aastate tehingute aktiivsus ei jää Eesti rahvastikunäitajate baasil kuigi pikaks ajaks kestma - 1990ndatel vähenes sündimus järsult ja Eesti elanikkond on märgatava kiirusega vananemas.

Arco Vara kampaania on üle-eestiline ning selles osalevad Arco Vara maaklerid ja hindajad kõikidest osakondadest.

Arco Vara AS on 1992. aastal Eestis asutatud kinnisvarakontsern, mille esindused asuvad Eestis, Lätis ja Bulgaarias. Ettevõte tähistab sel aastal oma 25. juubelit, olles sellega esimene kinnisvaraettevõte Eestis. Arco Varal on esindused ja esindajad üle Eesti: Tallinnas, Tartus, Viljandis, Pärnus, Rakveres, Narvas, Jõhvis, Järvamaal, Läänemaal ning Võru- ja Põlvamaal.

Jäta kommentaar
või kommenteeri anonüümselt
Postitades kommentaari nõustud reeglitega
Loe kommentaare Loe kommentaare