"Töötajate palgakasv on tööturu situatsiooni ja majanduse üldisi arenguid arvestades Omniva jaoks väga oluline. Olukorras, kus logistikateenuste osutamisel konkurents nii Eestis kui kogu maailmas tiheneb, peame klientidele kõrge kvaliteediga teenuse osutamiseks tagama motiveeritud töötajaskonna," ütles Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas.

Omniva on viimase kolme aastaga tõstnud esmatasandi töötajate palka kokku 28%. Samas tähendab palgakulude pidev kasv survet põhitegevuse efektiivistamisele, et leida palgatõusudeks vajalikud katteallikad. Lähiaastatel on ettevõtte kõige olulisem fookus jae- ja kandevõrgu tegevuste ümberkorraldamine pakiäri vajadustest lähtuvalt.

"Olukorras, kus kirjateenuse maht langeb ca 12% aastas ja enamik kliente külastab postkontorit paki saatmise või kättesaamise eesmärgil, peame lähtuma just pakiäri vajadustest. See tähendab nii postkontorites pakutavate teenuste, klienditeenindamise protsesside, teenindajate kompetentsi kui ka postkontorite asukohtade ümbervaatamist. Ainult sel juhul saame jätkuvalt leida võimalusi palgatõusuks."

Uued palgaläbirääkimised seisavad ees juba sügisel, mil hakatakse koostama 2017. aasta eelarvet ja analüüsitakse taas võimalusi töötajate palga tõstmiseks.