Ehkki võrdlev reklaam oli reklaamiseaduse kohaselt üldsõnaliselt lubatud ka varem, sätestab veebruaris vastu võetud seadusemuudatus reklaamifirmade rõõmuks, et nii konkurente kui ka nende pakutavaid tooteid võib kohtuasju kartmata reklaamis objektiivselt võrrelda. Riigi tarbijakaitseameti jurist ja reklaaminõukoja sekretär Urmas Ehasoo ütles, et konkurentidega enda võrdlemine on lubatud, kui see pole pahatahtlik.

"Seadusemuudatus täpsustab, millal võib võrrelda," lausus jurist. Ehasoo sõnul võib uuendus muuta reklaamide tootmise vabamaks. Ehasoo ütles, et ta ei näe probleemi, kui näiteks Hesburger kasutaks oma juustuburgeri reklaamis McDonald'si juustuburgerit. "Kui hinnad on tõendatud, siis see ei ole halvustav võrdlus," lisas ta.

Reklaamiagentuuri Zavod tegevjuht ja Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president Marek Reinaas tunnistas, et kui enne mõtlesid reklaamifirmad, mida tohib teha, mida mitte, siis uus seadusemuudatus seletab selle lahti.

Marek Reinaasi hinnangul ei näe ta probleemi, kui näiteks Prisma kauplustekett võrdleb Maksimarketis müüdavate toodete hindasid enda omadega. "Ainult asjad peavad olema totaalselt identsed," ütles ta.

Reinaas lisas, et enda ja konkurentide hindade võrdlemine võib lõpuks viia soovimatu hinnasõjani, mistõttu reklaamifirmad suhtuvad sellesse ettevaatlikult.