Sakreti müük kasvas esimesel poolaastal 2,5 miljoni euroni, ekspordimaht aga 12% ning küündib 500 000 euroni. Sakret Grupi esimese kuue kuu käive Baltikumis oli ligi 9,2 miljonit eurot.

Ettevõtte tegevjuhi Ahto Leitudi sõnul olid Eesti ettevõtte peamised kasvumootorid mahutooted. „Olulist kasvu näitas betoonimüük. Ka meie fassaaditoodete müük mõnevõrra suurenes, kuid oodatud jõulist kasvu polnud. Sellel on mitmeid põhjuseid: vähenenud riiklik toetus ja karmistunud tingimused, et üldse toetust saada. Kuid tänaste näitajate valguses võime olla üsna kindlad, et aasta teine pool tuleb parem. Sama kinnitavad ka ehitusettevõtted“, selgitas Leitud.

Erilist heameelt teeb ettevõtte juhile edu ekspordi vallas. „Vaatamata sellel, et Sakreti tooteid on suhteliselt keeruline eksportida, oleme suutnud kasvatada eksporti 12%. Oluline on meie jaoks just see, et kiiremini kasvab rahaline käive võrreldes tonnidega, ehk teiste sõnadega tuleb ekspordi rahaline kasv kallimate toodete müügilt välismaale“, mainis ta.

Leitud märkis, et Sakreti järgmise poolaasta suur eesmärk on kasvatada nende toodete müüki, mille kasumlikkus on suurem. „Betooni ja müürisegu head müügitulemused on küll rõõmustavad, aga paraku on nende toodete marginaal tagasihoidlik,“ tõdes Leitud. Samas ei saa tema sõnul alahinnata ka mahutoodete müüki, sest nendel toodetel on oluline roll toote omahinna kujunemisel.

Tänavu mais läks Sakret OÜ Mäo tehas üle veeldatud maagaasile (LNG), mis vähendab ettevõtte kulusid ja on keskkonnasõbralikum.