Tele- ja raadioreklaame hindava žürii esimehe, reklaamiagentuuri Brilliant loovjuhi Madis Otsa sõnul on telereklaamid olnud traditsiooniliselt osalejate poolest üks arvukamaid võistluskategooriaid, teatasid korraldajad.

„Telereklaami tegemine ei käi enam ammu Eesti ettevõtetele üle jõu ning see on sageli ka kitsama sihtgrupi tabamiseks efektiivne kanal. Leidlikud lahendused ja kättesaadavamaks muutunud tootmine teevad pääsu teleekraanile üha lihtsamaks. Aga Kuldmuna kontekstis võib-olla liigagi lihtsaks – kohati oleksin tööde esitajatelt rohkem enesekriitikat oodanud,“ tõdes Ots.

Väga palju esitati töid ka disaini ja digitaalse reklaami valdkondades, millest esimeses kandideerivad kuld-, hõbe- ja pronksmunadele 111 tööd, teises aga 88 lahendust.

Võrreldes möödunud aasta Kuldmuna konkursiga tegid osalejate poolest suure hüppe ka üritusturunduse ja PR Muna kategooria. Möödunud aastal avatud PR kategoorias autasule esitatud tööde arv pea kolmekordistus mulluselt kuuelt kandideerijalt 17 töö esitamiseni . Üritusturunduse kategoorias esitati tervelt 57 tööd, mis on ligi kaks korda rohkem kui 2011. aastal.

Üritusturunduse kategooria žürii esimehe, üritusturundusagentuuri Elamusstuudio juhi Mihkel Lubi sõnul on noorte kategooriate puhul osalejate hüppeline kasv ootuspärane – teadlikkus konkursist kasvab aasta-aastalt.

„Lisaks on tööde kvaliteedist näha, et ka klient ootab üha läbimõeldumaid lahendusi –ei piirduta enam ühe happening’iga, vaid üritus toob tulu tervikkampaaniale. Integreeritus, eesmärgistatus ja surve tulemuslikkusele on sundinud üritusturunduse teenuse kvaliteedihüppele ja seetõttu on töid, mis vääriksid autasu, tõepoolest palju,“ selgitas Lubi.

Kuldmuna 2012 konkursil hindavad 40 kategooria töid 7 žüriid.

Žüriid hindavad esitatud töid aprillikuu jooksul, auhinnasaajad kuulutatakse välja „Kuldmuna 2012“ galal.