Eelmise aasta teises pooles kaardistas majandusministeerium riigiametite uute autode nõudluse. See näitas vajadust 600 auto järele, kirjutab Äripäev.

"Automüüjatele on see kahjulik, sest suurhanked jäävad tegemata, aga kodanikuna pean tunnistama, et see oleks hea tehing," tunnistas Toyota edasimüüja Amserv Grupi ASi juht Raivo Kütt, kes saaks tehingust otsest kasu vaid autode hooldusest.

Swedbanki autoliisingu osakonna juhataja Tarmo Ulla hinnangul mõjutaks riigi plaan nii auto- kui liisinguturgu. „Tervikuna vedas 2011. aastal turgu uute autode soetamine, millest võib järeldada, et Eesti autopargi uuenemisele on mõju kindlasti olemas, kui riik uusi autosid ei liisiks," ütles Ulla Äripäevale.

Riigikvootide müümisega tegelev peaministri nõunik Anne Sulling nentis, et hübriidautode osas pole veel miski kindel. "Meile on pakutud erinevaid ideid. Hübriidautod on üks paljudest," lausus ta.
Kahe viimase aasta jooksul on kvoodidega kaubeldes Eestisse toodud 360 miljonit eurot, mis on teinud meist edukaima kvoodikaupleja riigi.